joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het niet.... voel een beetje rare trekkracht aan de binnenkant van mijn knieen door de wat brede houding, en soms 'knakt' een pees daar. Ben daar maar een beetje voorzichtig mee.die sumo's kan jij volgens mij echt wel zwaarder doen toch
En true over die creatine.. merk er ook niks van dus gebruik het niet meer.

Het was 16C gisteren, warmste begin Nov ooit, mooi rood wordend zonnetje. Het wordt wel andere koek met storm en regen

Ja, het is wel beter dan op zo'n stomme band lopen. Maar regen blijf ik niet enthousiast over ....Enkele jaren geleden ging ik 3 keer in de week hardlopen. Lente/zomer/herfst/winter. In de sneeuw gaan lopen is geen aanraderMaar
wel gezellig en mooi om te zien. Regen valt best nog mee. Wind of +30gr is het ergste eigenlijk tijdens buiten cardio![]()

Zo, nice Neet! Dat ziet er flink uit
Je moet er ff doorheen. Als je terug komt van in de regen lopen, je een warme douche uit komt en met een bakkie warme chocomel (light, in de cut natuurlijk!) op de bank zit voel je je zo enorm heroïsch !Ja, het is wel beter dan op zo'n stomme band lopen. Maar regen blijf ik niet enthousiast over ....![]()

Ja klopt ook wel, achteraf wordt het beterJe moet er ff doorheen. Als je terug komt van in de regen lopen, je een warme douche uit komt en met een bakkie warme chocomel (light, in de cut natuurlijk!) op de bank zit voel je je zo enorm heroïsch !![]()