joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop het ook.... zolang ik buffer ben dan een paar jaar terug is het goedHopelijk is het water en geen vvm als ik die cardio zo zie
Wel goede vooruitgang weer met trainen!

Nette rug inderdaad!! Ik heb irl nog nooit iemand van jouw leeftijd gezien die er zo bijstaat.

In b4 Neet is niet natty..

ThanksNette rug inderdaad!! Ik heb irl nog nooit iemand van jouw leeftijd gezien die er zo bijstaat.
Bij mij valt het ook tegen irl hoor.Jouw spoiler is echt een spoiler

Maar ziek groot en droog ben ik alledrie niet.ik verdenk je niet hoor rene, ik ken toevallig iemand die even oud is als jou en die ziek groot en droog is![]()

Ik vind van niet. Maakt niet uit met welke reden je hormonen krijgt, het doet toch iets met je fysiek wat je anders niet zou hebben.Ben je nog natty als je Androgel van je dokter krijgt?![]()
wtf testosteron in een zalfjeBen je nog natty als je Androgel van je dokter krijgt?![]()

Hint je ergens op trouwens?Ben je nog natty als je Androgel van je dokter krijgt?![]()

Lekkere oefening hoor, maar ze zouden vooral je schouderbladen (rhomboids) moeten aanpakken.Flinke workout weer. Hoe bevallen de batwings? Schijnbaar goed voor je triceps.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thanks. Na de vakantie maar weer pullups met gewicht gaan doen, dit worden te veel reps

Freakjam ookBatwings?
Hmm.. Moet Google maar weer eens aanslingeren zie ik :').