- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk! Dat klinkt als vakantie!Thanks allemaal. Zoals gemerkt ben ik er echt helemaal uit geweest, geen internet, nauwelijks telefoon.....wel heel veel mooie landschappen, veel dieren gezien. Echt heel bijzonder Afrika!
En ook niets getraind. De eerste week in Zuid Afrika nog wel gewandeld af en toe, een keer zelfs 660 m geklommen en gedaald. Maar in de wildparken mag je de auto niet eens uit. Wel regelmatig gezwommen als een kamping of hotel een zwembad had, maar dat zijn dan baden van 6m of 15 m in het beste geval... schiet ook niet op. Ik ben ongeveer 3 kg kwijt maar bij de taille is er een extra cm gekomen, dusa dat is de meest ongunstige combinatie. Ook bijna geen dag zonder chips, bier of wijn, en soms alledrie...
Dus ik heb weer wat te doen in NL.

Ja, was super!Welcome back! Lekker genoten op vakantie dus, heerlijk! Lijkt me prachtig daar die landschappen en wilde dieren.
Thanks, ik voel de bovenbenen en kuiten al weer van gisteren, dus gaat goed komenKlinkt als goed genieten....
En die cm heb je er zo weer af
Succes met ppl

Kijk! Dat klinkt als vakantie!
Heb het misschien gemist, maar waar in Afrika ben je geweest?
Nee, maar ze hebben veel stof.... echt overal

Daarom zijn die mensen ook zo zwart..

Nou, dan zouden ze licht rood moeten zijn
Dat is de kleur van de grond daar.Is echt super. Moet je doen als het kan.goed dat je terug bent neet, zuid afrika staat ook nog op mijn lijstje![]()
I know..was maar aan het grappen. Ben zelf al eens naar Kenia geweestNou, dan zouden ze licht rood moeten zijnDat is de kleur van de grond daar.

O, dat had ik nog niet doorI know..was maar aan het grappen. Ben zelf al eens naar Kenia geweest![]()

Welkom terug! Ook een vakantie die nog een keer op mijn lijstje staat!
Gek he hoe lekker geen wifi kan zijn.Ik heb ook 2 dagen geen wifi en telefoon gehad.. zalig!