- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, het is wel een teken dat je bepaalde spieren gebruikt. Ik heb een tijd gedacht dat ik vnl triceps gebruikte bij het benchen. Nu heb ik behoorlijk spierpijn in de pecs, dus dat is een teken dat ik toch de goeie spieren wel gebruik.Hehehe.. De top van spierpijn op de 2e dag, zo herkenbaar. Zo lekker, maar tegelijkertijd zo kut![]()

Het is ook de manier bij uitstek om wat volume te draaien met sub-maximale gewichten..Bij de myo reps maak je eerst een flink lange set zodat je begint te verzuren, daarna vrij snel en met korte rustpauzes een aantal kleine sets. Het voordeel zou zijn dat je een extra groeiprikkel krijgt door de uitputting, en dat je ook je laatste spiervezels moet recruteren omdat de rest al moe is. Ik vind het best een lekkere trainingsmethode. Of het ook echt werkt is natuurlijk wat lastiger zelf te beoordelen.
Als ik er over nadenk, denk ik dat je vooral spierpijn krijgt als je een bepaalde beweging al heel lang niet meer gedaan hebt, en met je WOD's deed je natuurlijk de gekste dingen. Nu oefen je telkens dezelfde bewegingen om ze te perfectioneren.spierpijn.....ik heb het nu ineens, met een paar rustdagen
met gewoon olylifting en assistance niet meer
met crossfit vroeger....oef
soms van die T-rex-armpjes die ik niet meer gestrekt kreeg
soms dat je je moest laten vallen op het toilet
of als je uit je bed komt, een voor een je kuiten zo moet strekken dat je hielen de grond weer raken...
mis dat srs soms
Ja klopt, het zal dan ook minder zwaar voor je pezen en gewrichten zijn.Het is ook de manier bij uitstek om wat volume te draaien met sub-maximale gewichten..
Bij de myo reps maak je eerst een flink lange set zodat je begint te verzuren, daarna vrij snel en met korte rustpauzes een aantal kleine sets. Het voordeel zou zijn dat je een extra groeiprikkel krijgt door de uitputting, en dat je ook je laatste spiervezels moet recruteren omdat de rest al moe is. Ik vind het best een lekkere trainingsmethode. Of het ook echt werkt is natuurlijk wat lastiger zelf te beoordelen.
). Ik zal er eens wat meer over opzoeken.Best interessante kost. Na een heel verhaal komt het er op neer dat je met lichtere gewichten hetzelfde trainingseffect kan krijgen als trainen met gewichten van rond je 5rm. Lees hier maarAh, duidelijk (denk ik [emoji14]). Ik zal er eens wat meer over opzoeken.
Ah, duidelijk (denk ik [emoji14]). Ik zal er eens wat meer over opzoeken.
He, ben jij ook nog altijd van de partij?Best interessante kost. Na een heel verhaal komt het er op neer dat je met lichtere gewichten hetzelfde trainingseffect kan krijgen als trainen met gewichten van rond je 5rm. Lees hier maar
http://borgefagerli.com/myo-reps-in-english/

Ik denk dat we weer op de goeie weg zijn. Heb nou alles een keer gehad, ik hoop dat de 2e week beter aanvoelt.Goeie training! Hoe voelt het om weer back on track te zijn na je vakantie?
Ja hoor ben er nog, sinds 2 weekjes zowat weer écht. Aan de gang, heb nu wat ijzer in huis gehaald. De elastieken beetje aan de kant geschoven.He, ben jij ook nog altijd van de partij?
Wernbom en Fagerli zijn idd de mannen die hier over geschreven hebben. Dit verhaal kende ik nog niet. Leuk, ga het zo lezen.
ja natuurlijk! Spierpijn krijg je van oefeningen die je weinig doet en met CrossFit waren het inderdaad zoveel bewegingen...Als ik er over nadenk, denk ik dat je vooral spierpijn krijgt als je een bepaalde beweging al heel lang niet meer gedaan hebt, en met je WOD's deed je natuurlijk de gekste dingen. Nu oefen je telkens dezelfde bewegingen om ze te perfectioneren.