- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja weet ik, maar ben nu even niet tevreden over mezelfweer even terug erin komen rene, alles wakker schudden.

Komt wel goed schatje..Thanks. Het is ook niet schuldig voelen, maar valt gewoon even tegen. Komt wel weer![]()
Was gezellig!! Erg leuk om nu een gezicht te hebben bij bepaalde forumleden! Heb je natuurlijk wel uitermate gemist.. Zonder jou is het niet compleet..
Hoe was meet in R'dam eigenlijk? Zal eens kijken of iemand wat details gepost heeft....

.Opm: OHP en ook bench vielen me tegen, ondanks dat ik in het verleden meer heb gedrukt...
Misschien was het ook wel te verwachten na 3 weken op mijn gat zitten....
Was gezellig!! Erg leuk om nu een gezicht te hebben bij bepaalde forumleden! Heb je natuurlijk wel uitermate gemist.. Zonder jou is het niet compleet..
Enne.. Je bent dadelijk terug in het ritme, je lijf moet nog even wennen joh, aan al dat geweld.
Misschien waren de doelstellingen iets minder, maar het ging best lekker vandaag. Wel spierpijn in chesticles en delts, maar die had ik niet zo nodig vandaag.
Ik ben iemand die pas de 2e of zelfs de 3e dag spierpijn heeft. We gaan het zien. Voel de borst nog steeds een beetje van dinsdagBeetje spierpijn als je het oppakt hoort erbij he. Is zo weer over als je helemaal in het ritme weer zit!
Lekker getraind! Vandaag spierpijn in de beentjes? of valt het mee?![]()