MuscleMeat

Diverse trainingen

weer even terug erin komen rene, alles wakker schudden.

Dat ben je zo weer vergeten als je weer op gang bent! al kan ik het me wel voorstellen...

Komt vanzelf wel weer neet! Ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen nadat je 3 weken lang genoten hebt van je vakantie.

Welcome back neet, 3weken niet trainen brrr zou gek worden:P.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.386
Thanks. Het is ook niet schuldig voelen, maar valt gewoon even tegen. Komt wel weer :)

ghehe, even rustig weer oppakken na 3 weken, je zal wel spierpijn hebben vandaag!

Hey kop op man! Bedenk je ff hoe lekker je bezig was voordat je op vakantie ging. Helemaal niet gek dat je iets wat terug bent gevallen. Dat komt super snel weer terug man!

:heart:
Hoe was meet in R'dam eigenlijk? Zal eens kijken of iemand wat details gepost heeft....
Was gezellig!! Erg leuk om nu een gezicht te hebben bij bepaalde forumleden! Heb je natuurlijk wel uitermate gemist.. Zonder jou is het niet compleet.. ;)

Enne.. Je bent dadelijk terug in het ritme, je lijf moet nog even wennen joh, aan al dat geweld ;).

ik had wel graag een handstandje gedaan met rene

Opm: OHP en ook bench vielen me tegen, ondanks dat ik in het verleden meer heb gedrukt...
Misschien was het ook wel te verwachten na 3 weken op mijn gat zitten....

Meh, deze lifts gaan bij mij ook altijd het snelst achteruit. Gewoon weer effe opbouwen en je zit weer aan je oude gewichten.

• #2.393
Ha ha, thanks voor de opbeurende woorden. :thumbs:
Ik ben benieuwd of het vanavond beter gaat ....

• #2.394
Was gezellig!! Erg leuk om nu een gezicht te hebben bij bepaalde forumleden! Heb je natuurlijk wel uitermate gemist.. Zonder jou is het niet compleet.. ;)

Enne.. Je bent dadelijk terug in het ritme, je lijf moet nog even wennen joh, aan al dat geweld ;).

ik had wel graag een handstandje gedaan met rene

Volgende meet (mits niet helemaal aan de andere kant van het land) ben ik er bij. Ik wil nu ook wel een paar gezichten zien van de bekende namen....

en ging het vanavond beter?

• #2.396
  • #2.397
PPL Week 1 Dag 3

do Legs
Squats (lekker diep):
1x8 78 kg; 5x5 88 kg

DeadLift:
1x8 78 kg; 3x5 98 kg

Goblet Squats ATG:
4x10 28 kg

Romanian DL:
3x5 88 kg

Opm: RDL vanaf blokken (12 cm), was een makkie eigenlijk.

Beetje spierpijn als je het oppakt hoort erbij he. Is zo weer over als je helemaal in het ritme weer zit!
Lekker getraind! Vandaag spierpijn in de beentjes? of valt het mee? :)

• #2.399
Beetje spierpijn als je het oppakt hoort erbij he. Is zo weer over als je helemaal in het ritme weer zit!
Lekker getraind! Vandaag spierpijn in de beentjes? of valt het mee? :)
Ik ben iemand die pas de 2e of zelfs de 3e dag spierpijn heeft. We gaan het zien. Voel de borst nog steeds een beetje van dinsdag ;)

Bij mij kwam het ook vaak pas op dag 2.... Dus op naar morgen. :D

Terug
Naar boven