MuscleMeat

Diverse trainingen

Zie je wel.. het komt allemaa snel terug! :D
lekker getraind!

goed bezig rene :D

Je hebt de smaak weer te pakken Neet :D

Goeie avatar Neet ;)

rene heeft geen kouwe oren meer :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.428
PPL Week 2 Dag 2

di Push
Arnold press:
2x10 13 kg

Dumb Ovh Press:
5x5 21.5 kg

Bench Press:
1x8 68 kg
5x5 73 kg -> nu wel gehaald, maar nipt, nipt

Chest Dips:
1x8 BW
5x5 BW+10 kg

Push ups:
20+7+7+7+7+7 (55) BW+5 myo-rep stijl

Opm:
Bij allerlaatste bench press schoot er een kramp in mijn hamstring waardoor ik
hem bijna moest laten zakken :( Volgende week weer dit zelfde gewicht drukken.
Over het algemeen ging het een stuk beter dan vorige week, maar dit is wel een relatief zware serie.

Hang in there Neet...kut benches:mad:

• #2.430
Hang in there Neet...kut benches:mad:
Ja, benches moeten beter. Ik ben ook teveel met de techniek bezig in mijn hoofd, het goede patroon moet er meer inslijten. Beetje wijder of smallere grip, polsen iets uitdraaien, schouders intrekken, afzetten tegen de vloer, arch.... etc...

De goede techniek van een BP is ook moeilijk. Zoveel dingen tegelijk waar je op moet letten..
Goed om te lezen dat je de smaak weer te pakken hebt iig!

Ja, benches moeten beter. Ik ben ook teveel met de techniek bezig in mijn hoofd, het goede patroon moet er meer inslijten. Beetje wijder of smallere grip, polsen iets uitdraaien, schouders intrekken, afzetten tegen de vloer, arch.... etc...
Herkenbaar, je moet echt op veel dingetjes letten inderdaad! Wel balen dat je kramp kreeg bij de laatste rep. Fijn dat de training in ieder geval weer beter ging dan vorige week.

De goede techniek van een BP is ook moeilijk. Zoveel dingen tegelijk waar je op moet letten..
Dit precies.. Goede techniek is erg belangrijk, maar per oefening (en zeker bij compounds) kan je bij ongelofelijk veel dingen stilstaan.. Heb je het één onder de knie, ontsnapt er iets anders weer aan de aandacht.
Denk dat je uiteindelijk absoluut te veel op kan gaan in het 'doe ik het zo en zo goed' dat techniek er juist bij in gaat schieten omdat je als het ware te krampachtig gaat benchen.
Paar lichte setjes draaien 'voor de lekker' wil mij dan nog wel eens terug in een flow helpen..

je weet dat inslijpen zo'n 1000 goede reps kosts ;)

Toch een nette training, hoor. Waarom begin je eigenlijk niet met benchen? Nu zijn je schouders waarschijnlijk al redelijk vermoeid van het pressen.

• #2.436
Toch een nette training, hoor. Waarom begin je eigenlijk niet met benchen? Nu zijn je schouders waarschijnlijk al redelijk vermoeid van het pressen.
Ik wil juist de OHP als eerste doen, omdat die het meest gevoelig is voor vermoeidheid. Dat wordt dus door de hond of door de kat gebeten worden ;)
je weet dat inslijpen zo'n 1000 goede reps kosts ;)
Zoveel? Da's toch niet leuk meer :(
Maar ik zal een volgende periode 2x/week gaan bankdrukken. Dat is al vast wat....

Tja, het blijft altijd een keuze natuurlijk, zeker met meerdere push bewegingen in één workout.:)

• #2.438
PPL Week 2 Dag 3

do Legs
Squats (zwaar):
1x8 78 kg
5x5 93 kg

DeadLift:
1x8 78 kg
7-7-6x 98 kg

Goblet Squats ATG:
4x10 28 kg

Romanian DL:
3x5 93 kg

Opm: RDL vanaf blokken (12 cm)
Ging prima vandaag alle gewichten en/of reps verhoogd. Behalve goblets, maar die
doe ik zo diep mogelijk met den poep op de stoep en knieen mooi naar buiten.

Lekker bezig! Wederom verbetering aangezien je de boel hebt verhoogd toch? Mooie omschrijving van je goblet squats trouwens haha! :D

• #2.440
Lekker bezig! Wederom verbetering aangezien je de boel hebt verhoogd toch? Mooie omschrijving van je goblet squats trouwens haha! :D
Zekers. Geen PR's maar wel een verbetering sinds de vakantiestop.

Ha ha, ik zag hier op het forum een keer ongeveer 27 synomiemen van ass to the grass. Was hilarisch.... weet niet meer precies wie dat was.

Terug
Naar boven