XXL Nutrition

Diverse trainingen

Nette training Neet!

Die oefening keuze ook:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
za Pull
Pendlay BOR:
1x10 48 kg
7-7-7-7-6 70.5 kg -> doel was 5x5 :p

Pull Ups:
4x5 BW+5 kg

Chin Ups:
4x5 BW+10 kg -> pittig, moest wel 40-50 sec extra pauze nemen na de laatste 2 sets

Standing (bent over) Rear Delt raises
20+6+6+6+6+6 (50x) 8kg myo-rep stijl -> beetje zwaaien, maar gehaald :o

Side Lat raises
20+5+5+5+5+5 (45x) 9kg myo-rep stijl

Front raises met schijf:
15+5+5+5+5 (35x) 10kg myo-rep stijl -> mag een repje bij vlgd week

Face pulls (BW 45o)

4 x 10x

Opm:
Front delts weer goed gesloopt :)
Gewicht 75.6. Weer 1.4 kg gegained sinds de vakantie, kracht gaat nog steeds vooruit :p Heb nog steeds geen creatine genomen, dus daar ligt het niet aan.
Faithless 2.0 op staan, goeie workout muziek ;)

Gaat lekker hier! :)
Gewicht up en kracht up! Zo hoort het! :D

Lekker bezig! Ik moet dat eigenlijk ook nog eens proberen, of ik meer uit mijn training haal met een goed muziekje op!
Faithless, altijd goed! Lekkere BOR's in ieder geval, boven je doel in ieder geval :)

ik houd altijd wel van je oefeningen

lekkere pendlays btw

• #2.447
Lekker bezig! Ik moet dat eigenlijk ook nog eens proberen, of ik meer uit mijn training haal met een goed muziekje op!
Faithless, altijd goed! Lekkere BOR's in ieder geval, boven je doel in ieder geval :)

ik houd altijd wel van je oefeningen

lekkere pendlays btw

Ja, pendlays 2.5 kg meer dan vorige week en na 5 reps dacht ik.... het gaat zo lekker: nog maar 2 :p
Misschien was het ook de muziek :)

Lekkere training weer neet. Bij mij beginnen de gewichten gelukkig ook weer te komen.

Ps welke manier van myo gebruik je? Van te voren vaststellen of auto regulated

• #2.449
Lekkere training weer neet. Bij mij beginnen de gewichten gelukkig ook weer te komen.

Ps welke manier van myo gebruik je? Van te voren vaststellen of auto regulated
Goed om te horen. Zet hem weer op he!

Myo reps, beetje van beiden denk ik. Weet niet helemaal zeker wat je bedoelt. Maar de aantallen reps heb ik van te voren opgeschreven, de pauze tussen de setjes is zo kort dat ik netaan weer het volgende setje kan doen. Dat is dus een beetje variabel.

Mooie trainingen zo, Neet!

Goed om te horen. Zet hem weer op he!

Myo reps, beetje van beiden denk ik. Weet niet helemaal zeker wat je bedoelt. Maar de aantallen reps heb ik van te voren opgeschreven, de pauze tussen de setjes is zo kort dat ik netaan weer het volgende setje kan doen. Dat is dus een beetje variabel.
De variabele variant is bijv 16x en dan 4x 4x 4x totdat je de 4x niet meer haalt. En dan target reps voor t verhogen aanhouden. Dus 40reps totaal en dan verhogen

Bruut fysiek heeft die gast trouwens van die facepulls:thumb:

• #2.454
De variabele variant is bijv 16x en dan 4x 4x 4x totdat je de 4x niet meer haalt. En dan target reps voor t verhogen aanhouden. Dus 40reps totaal en dan verhogen
OK, snap ik. Maar dan moet je wel een vast aantal seconden tussen je kleine setjes aanhouden, want als je maar lang genoeg wacht kan je er altijd nog wel 4x doen.

• #2.455
OK, snap ik. Maar dan moet je wel een vast aantal seconden tussen je kleine setjes aanhouden, want als je maar lang genoeg wacht kan je er altijd nog wel 4x doen.
Ja maar dat is toch sowieso bij myo, deed 5 diepe ademteugen elke keer

• #2.457
  • #2.458
Voor het eerst weer hardgelopen, ongeveer 5 km constant en rustig
32 minuten, 465 kCal

Nette pullups en chins ook, Neet!

Dat zijn flink wat kcals die je zo verbrand in een half uurtje zeg! Ook geen last gehad van steken in de zij omdat je al een tijdje niet meer had hardgelopen?

Terug
Naar boven