AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Dat zijn flink wat kcals die je zo verbrand in een half uurtje zeg! Ook geen last gehad van steken in de zij omdat je al een tijdje niet meer had hardgelopen?
Nee, geen steken in de zij. Maar adem en hartslag waren veel te hoog voor het rustige tempo... dat verklaart het hoge aantal kC.
En ook een beetje spierpijn in benen, wat een beetje vervelend is gezien ik zo aan de leg-day moet beginnen :(

Steken in de zij zou komen door verkeerd ademen heb ik vaak begrepen? Ik kon vroeger al nooit hardlopen door steken in mijn zij... maar hardlopen is ook niet echt iets voor mij. :o
Spierpijn met spierpijn bestrijden toch? :whip: Hoop dat de legday een beetje wil. Suc6!

• #2.463
PPL Week 3 Dag 1

zo Legs+Abs

Dumbbell Overhead Squats
2x10 4.5 kg
2x6 9 kg

High Bar Squats (volume):
5x10 83 kg

bicycles:
3x28

Front Squats met straps:
5x5 68 kg

Frog Crunch +10kg:
8-8-7-7-7x

Opm: Gelukkig niet te veel last van spierpijn. Wel klein spiertje in de rug verrekt. Hopelijk wordt het niet stijf.
Geplande calf raises maar laten zitten want hardlopen gisteren was wel 3500 unilaterale
raises per kuit. FSQ ging goed, bijna weer richting PR!

• #2.464
Steken in de zij zou komen door verkeerd ademen heb ik vaak begrepen? Ik kon vroeger al nooit hardlopen door steken in mijn zij... maar hardlopen is ook niet echt iets voor mij. :o
Spierpijn met spierpijn bestrijden toch? :whip: Hoop dat de legday een beetje wil. Suc6!
Ik heb wel eens gehoord dat bloedvaten in darmen en milt samentrekken om zoveel mogelijk bloed richting de periferie te sturen.... maar weet niet of dat waar is.

Wel ja.... wil je me zwepen? :eek:

:roflol: welnee... spierpijn met spierpijn bestrijden.. ;) je doet het zelf he.. die zweep erover! :D

Ik heb geen idee.. maar vroeger met hardlopen was het na een paar meter bij mij al kramp.. ze zeiden dan vaak je ademt verkeerd... maar zeggen hoe het wel moest zat er niet in. :o

Nooees, klein spiertje in je rug verrekt..
Begin je af te takelen? ;) :kiss:

• #2.467
  • #2.470
Jij hebt ook een goede vakantie gehad zo te lezen :D. Zuid-Afrika moet er nog maar eens van komen. Mooi om te zien dat je jezelf weer lekker herpakt op trainingsgebied nu.

• #2.472
Jij hebt ook een goede vakantie gehad zo te lezen :D. Zuid-Afrika moet er nog maar eens van komen. Mooi om te zien dat je jezelf weer lekker herpakt op trainingsgebied nu.
Ja top vakantie, veel gezien en je kan goed op jezelf rondreizen. Wel een auto nodig als je niet van reisburootjes afhankelijk wilt zijn.
Trainen gaat na een weekje opstart problemen weer de goede kant op :)

Zelf vind ik het ook verreweg het fijnste om onafhankelijk te reizen. Je ziet uiteindelijk een stuk meer en hoeft nergens om te stressen. :D

Het zal goddome tijd worden dat ik begin af te takelen. Sommigen beginnen daar al op hun 40e al mee.
Hoe gaat het verder met jou? :eyes:
Wait whut? JIj bent dus ouder dan 40? Dat had ik helemaal niet verwacht a.d.h.v die foto's laast :o

• #2.478
PPL Week 3 Dag 2

di Push
Arnold press:
2x12 13 kg -> 2 reps extra

Dumb Ovh Press:
7-6-6-6-5x 21.5 kg -> meer reps

Bench Press:
1x8 68 kg
5x5 73 kg -> he he

Chest Dips:
1x8 BW
5x5 BW+10 kg

Push ups:
20+7+7+7+7+7 (55) BW+5 myo-rep stijl

Opm:
Het blijft een zware dag met al die poes oefeningen, maar alles gedaan.

PPL Week 3 Dag 2

di Push
Arnold press:
2x12 13 kg -> 2 reps extra

Dumb Ovh Press:
7-6-6-6-5x 21.5 kg -> meer reps

Bench Press:
1x8 68 kg
5x5 73 kg -> he he

Chest Dips:
1x8 BW
5x5 BW+10 kg

Push ups:
20+7+7+7+7+7 (55) BW+5 myo-rep stijl

Opm:
Het blijft een zware dag met al die poes oefeningen, maar alles gedaan.
Zo dan, behoorlijke push... nette bench!

Lekkere training! Niet voor de poes. :roflol:

Terug
Naar boven