AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

PPL Week 3 Dag 2

di Push
Arnold press:
2x12 13 kg -> 2 reps extra

Dumb Ovh Press:
7-6-6-6-5x 21.5 kg -> meer reps

Bench Press:
1x8 68 kg
5x5 73 kg -> he he

Chest Dips:
1x8 BW
5x5 BW+10 kg

Push ups:
20+7+7+7+7+7 (55) BW+5 myo-rep stijl

Opm:
Het blijft een zware dag met al die poes oefeningen, maar alles gedaan.
Lekker bezig Reneetje. Mooie cijfers ook.

Prima training weer. Doe je 1 sessie per week? Heb je dan niet flinke spierpijn iedere keer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.483
Lekker bezig Reneetje. Mooie cijfers ook.
De goede flow komt er weer in :) Thanks.
Prima training weer. Doe je 1 sessie per week? Heb je dan niet flinke spierpijn iedere keer?
Nee, 4 trainingen per week. Maar 1x push dat wel. Na 3 weken vakantie had ik echt van alles spierpijn, nu gaat het weer een stuk beter. Zondag kreeg ik een verrektt spiertje in mijn rug bij squat, maar dat was gisteren eigenlijk al weer weg.

Mooie poes Neet!:D

Gaat lekker :) Echt last van krachtverlies heb je volgens mij niet of wel?

• #2.486
Gaat lekker :) Echt last van krachtverlies heb je volgens mij niet of wel?
Verlies ten opzichte van wat? Als je mijn leeftijd bedoelt: ik ben pas begonnen met fitnessen toen ik 49 was. Helaas heb ik nooit eerder geweten dat ik dit wel leuk zou gaan vinden en dat het me ook wel redelijk goed afgaat. Dus ik zal ook nooit weten of ik meer bereikt zou hebben op jongere leeftijd. Ongetwijfeld wel. Na 5 jaar merk ik wel dat het steeds moeilijker wordt om de grenzen te verleggen met nieuwe PR's. Maar dat heeft iedereen na de eerste paar makkelijke jaren. Toch? ;)

Nette benches! Ik denk dat heel veel mensen hier nog niet beseffen dat je ietsje ouder bent dan de rest. Anyways, lekker bezig weer! Alvast fijne dagen trouwens gewenst :)

• #2.488
Nette benches! Ik denk dat heel veel mensen hier nog niet beseffen dat je ietsje ouder bent dan de rest. Anyways, lekker bezig weer! Alvast fijne dagen trouwens gewenst :)
Thanks. Op de oude site zag je vlgs mij de leeftijd direct onder je avatar. Hier moet je doorklikken op iemand zijn stats, als je het al kan zien. Jij ook fijne dagen!

Verlies ten opzichte van wat? Als je mijn leeftijd bedoelt: ik ben pas begonnen met fitnessen toen ik 49 was. Helaas heb ik nooit eerder geweten dat ik dit wel leuk zou gaan vinden en dat het me ook wel redelijk goed afgaat. Dus ik zal ook nooit weten of ik meer bereikt zou hebben op jongere leeftijd. Ongetwijfeld wel. Na 5 jaar merk ik wel dat het steeds moeilijker wordt om de grenzen te verleggen met nieuwe PR's. Maar dat heeft iedereen na de eerste paar makkelijke jaren. Toch? ;)
Eens kijken of ik mijn pa ook over kan halen..die loopt momenteel te kloten met dieet ivm hoog cholesterol. Een beetje meer spiermassa zal hij vast plezier van hebben..:o

Fijne kerst Neet!:D

• #2.490
Eens kijken of ik mijn pa ook over kan halen..die loopt momenteel te kloten met dieet ivm hoog cholesterol. Een beetje meer spiermassa zal hij vast plezier van hebben..:o

Fijne kerst Neet!:D
Zeker, beetje extra spiermassa is overal goed voor. Je houding verbetert, rug ook, meer energie bij alles. Direct verband met cholesterol zie ik niet zo, maar een goede conditie kan de risiko factor van verhoogd cholesterol wel (deels) compenseren.

• #2.491
Yo, en goeie Kerstdagen iedereen.
Houdt het beschaafd ;)

Zeker, beetje extra spiermassa is overal goed voor. Je houding verbetert, rug ook, meer energie bij alles. Direct verband met cholesterol zie ik niet zo, maar een goede conditie kan de risiko factor van verhoogd cholesterol wel (deels) compenseren.
Zijn vetpercentage mag wel iets omlaag...en de know how van goede voeding omhoog ;)

Fijne kerstdagen Neet!
Heb je nog leuke plannen? :)

Juist dat is gewoon fijn. :) samen zijn he!
Fijne kerstdagen René.

Ik like poes! Mooie training Neet!
Fijne dagen broeder (hoewel je bijna m`n vader had kunnen zijn :roflol:)

• #2.499
  • #2.500
PPL Week 3 Dag 3

do Legs
Squats (zwaar):
1x10 78 kg
5x5 98 kg

DeadLift:
1x8 78 kg
7-7-6x 108 kg

Goblet Squats ATG:
4x10 31.5 kg

Romanian DL (van blokken):
3x5 103 kg

Sq met rug tegen de muur:
5 x 10 sec statisch met 13 kg db in iedere hand

Opm:
Goed bezig, want gewichten op alle oefeningen verhoogd.
Sq met rug via een schuimrol tegen de muur voor quads toegevoegd, want die
fuckers willen niet groter worden :( Ik voel m'n quads nu wel, maar zeker ook
de diepe rug (multifidi).

Terug
Naar boven