AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Mooie LB training hoor! Beschaafd eten met kerst is een hele prestatie. Dat doen de meeste mensen hier op het forum je in ieder geval niet na :roflol:.
Ja, de meesten nemen 'vreten op aarde' wel heel letterlijk, en krijgen er later spijt van. En jij mag onbeschaafd eten, je hebt het gwn nodig :)

Behoorlijk wat PR's in een workout weer Neet! 0.9kg gains is meer dan beschaafd ook:D

Hoe weet je zo zeker dat je nog steeds op 14% zit, meten?
Tnx! Met de middel methode, wel een beetje ruw, maar als je alleen jezelf ermee vergelijkt zie je wel of het toe of af neemt. http://www.vetpercentagemeten.nl/

Ik doe mijn best. Nu ik weer progressie maak is het eten in ieder geval een makkelijker. Ik bedoel, je moet wel weten waar je t voor doet en zonder resultaat is het niet echt motiverend :P

Die website gebruik ik zelf ook om mijn vp te meten. Zal wel niet helemaal accuraat zijn denk ik zo, maar geeft je denk ik wel een goede schatting :)

Ja, de meesten nemen 'vreten op aarde' wel heel letterlijk, en krijgen er later spijt van. En jij mag onbeschaafd eten, je hebt het gwn nodig :)

Tnx! Met de middel methode, wel een beetje ruw, maar als je alleen jezelf ermee vergelijkt zie je wel of het toe of af neemt. http://www.vetpercentagemeten.nl/
Als ik mijn nek omtrek op 25cm laat staan..want die weet ik niet:o

Heb ik 18% vet..

Ik ga denk cutten in januari:roflol:

Maak er maar 35cm van ongeveer. (Dat heb ik in ieder geval ook) Volgens mij kom jij dan op 10 a 11% uit :D

Misschien klopt die website beter voor mannen dan vrouwen.... never dat ik >20% heb... :o

• #2.527
Wat is de truc om niet yolo te gaan met de feestdagen? :o

Wat is de truc om niet yolo te gaan met de feestdagen? :o
3000.jpg

• #2.530
  • #2.534
wtf, hier ook 24% :P Ik weet dat ik niet droog ben, maar 24% is wel echt ff een paar stapjes verder :P
Middel vlak onder de navel, maar boven heupbot en nek vlak onder adamsappel gemeten? Meetlint netjes aansluiten, niet los, maar ook niet insnoeren?

• #2.535
Middel vlak onder de navel, maar boven heupbot en nek vlak onder adamsappel gemeten? Meetlint netjes aansluiten, niet los, maar ook niet insnoeren?
Yep, maar redelijk opgeblazen zo net na het eten ;) Dat scheelt ook een hoop natuurlijk met je buikomtrek

• #2.537
  • #2.538
PPL Week 4 Dag 2

di Push
Arnold press:
2x12 13 kg

Dumb Ovh Press:
7-7-7-6-5x 21.5 kg -> VPR!!

Bench Press:
1x8 68 kg
5x5 75.5 kg

Chest Dips:
1x8 BW
5x5 BW+12.5 kg

Push ups:
20+7+7+7+7+7 (55) BW+5 myo-rep stijl

Opm:
Bench en dips ook weer zwaarder. Ging lekker.

Terug
Naar boven