XXL Nutrition

Diverse trainingen

En??... wordt het uithangen of een kater wegtrainen? Dat kan met een homegym. ;)
Goed nieuwjaar René!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
  • #2.563
Ja en iedereen een heel goed nieuw jaar!

Gelukkig nieuwjaar

Buitenlucht knap je vaak van op. :)

Beste wensen, Neet. Beetje fietsen doet soms idd wonderen. Ik kon helaas helemaal niet trainen, ben snotverkouden geworden gisterochtend...bah. Maar goed, dus ook geen kater.

Goed nieuwjaar Neet! Gelijk goed begonnen zo te lezen! :)

• #2.568
Therapeutische cardio :)
Ben er idd een beetje van opgefrist. Had weer trek in eten en een tripeltje erbij :D

Heel erg chill dat je lekker thuis kunt trainen! Beste wensen ook voor jou in het nieuwe jaar!

• #2.571
PPL Week 4 Dag 4

za Pull
Pendlay BOR:
1x10 58 kg
7-7-7-6-6 78 kg -> VPR!!

Pull Ups:
4x5 BW+10 kg

Chin Ups:
4x6 BW+12.5 kg

Standing (bent over) Rear Delt raises
20+6+6+6+6+6 (50x) 8kg myo-rep stijl

Side Lat raises
20+6+6+6+6+6 (50x) 9kg myo-rep stijl

Front raises met schijf:
15+7+7+7+7+7 (50x) 10kg myo-rep stijl

Face pulls (ringen, BW 45o)
4 x 10x

Opm:
Extra volume op de Pendlays en chinups gedaan, extra gewicht op de pullups.
Facepulls met mijn nieuwe ringen, dat geeft meer ruimte voor de schouders om te draaien. Helaas komt er wel snel een elleboog tegen de deurpost.... het nadeel van een huis ipv een enorme gym :(
De rotator cuffs hebben het wel lekker zwaar bij de laatste 2 oefeningen :o

Nette rows en pull ups. Damn ik al blij met mijn bw chins. Goed bezig neet. En bevoelt myo reps?

Er komt vanzelf eelt op je elleboog joh, dan voel je er niets meer van ;)

• #2.574
Hehe, ik ken het gevoel "heb wel eens meer energie gehad" ;) Goed herpakt in ieder geval

Lekkere training in ieder geval. Het nieuwe jaar is weer begonnen he!

Misschien de deurposten verbreden. is ook altijd handig voor later.. rollator proof. :roflol:

• #2.577
Blijkbaar speelde er meer.... ik ben nu grieperig, zweterig en koortsig geworden. En spierpijn in alles wat ik getraind heb :(

Vandaag maar een dagje bed en binnen blijven.

• #2.578
Je weet wie het zegt he! En het is maar net hoe erg je je aangesproken voelt. ;)

Blijkbaar speelde er meer.... ik ben nu grieperig, zweterig en koortsig geworden. En spierpijn in alles wat ik getraind heb :(

Vandaag maar een dagje bed en binnen blijven.
Pfff.. begin jij nu.. ik heb al een week achter de rug hiermee...en ben nog niet beter... hoop dat het voor jou van kortere duur zal zijn..
Beterschap

• #2.580
Je weet wie het zegt he! En het is maar net hoe erg je je aangesproken voelt. ;)

Pfff.. begin jij nu.. ik heb al een week achter de rug hiermee...en ben nog niet beter... hoop dat het voor jou van kortere duur zal zijn..
Beterschap
Weet ik toch :)
Ik hoop dat ik er snel van af ben....

Terug
Naar boven