Fitness Seller

Diverse trainingen

Lekker weer zo een eerste training. Hoop dat je morgen weer wat verder opgeknapt bent!

Bar niet naar boven shruggen bij je upright rows ;) Beweging vanuit de elleboog laten vertrekken en ellebogen goed wijd houden.
Je delts gaan je dankbaar zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Ja, military press is eigenlijk met de benen tegen elkaar, maar een kniesoor die er op let. Ook strict press wordt wel eens gebruikt om aan te geven dat het zeker geen push press is.
God ja, strict en push press zie je ook nog gebruikt worden....:lol:
Military met voeten tegen elkaar vind ik niet stabiel staan, er zit wel een half stapje tussen bij mij.

• #2.604
Bar niet naar boven shruggen bij je upright rows ;) Beweging vanuit de elleboog laten vertrekken en ellebogen goed wijd houden.
Je delts gaan je dankbaar zijn ;)
Ik laat mijn ellebogen ook leidend zijn. Bedoel je dat ik de schouders ook bewust laag moet houden met 'niet shruggen'?
Lekker weer zo een eerste training. Hoop dat je morgen weer wat verder opgeknapt bent!
Het gaat eigenlijk maar langzaam...

Fijn dat je weer bij de mensen bent!
Bij skullcrushers herken ik dat gedoe met je ellebogen.. Ben daarom dan ook meer fan geworden van bijvoorbeeld spotopress of close grip bench press.. Zeker de eerste voel je flink!

Ja gelukkig wel, thanks. Gebruikt iedereen eigenlijk overhead press, shoulder press en military press door elkaar? Deze waren dus met EZ bar en staand.
uhm niet helemaal.
Volgens mij is overhead press een verzamelterm: daar kunnen strict presses, militaire presses, push presses, jerks, sotts press, behind the neck presses etc onder vallen.

• #2.607
Hou op zeg, het is gewoon een stang omhoog douwen hoor :p

• #2.610
PPL Week 5 Dag 1

do Legs+Abs

Dumbbell Overhead Squats
2x10 4.5 kg
2x6 9 kg

High Bar Squats (volume):
5x10 88 kg

bicycles:
3x30

Front Squats met straps:
5x5 75.5 kg -> PR!!

Frog Crunch +10kg:
9-9-8-8-8x -> VPR!

Seated One leg Calf Raises (soleus) 34 kg op knie
3x (40R + 40L) = 240x

Opm: Ondanks snotteren ging de eerste echte train na ziek zijn niet slecht.
Blij met PR op de vreselijke FSQ, maar als je vraagt of ik dit gewicht helemaal onder
controle had.... neuuu .... :o
Gewicht (van mij) 76.5 kg is exact gelijk aan vorige week.

Chocomel met groene eiwitten nu.... :brew:

• #2.612
Beste gewichten verplaatst hoor :thumb:. Wat bedoel je precies met het 'onder controlle hebben' van het gewicht trouwens?
Met chocomel is alles te pruimen! :D

Lekker getraind. Post ziek training is inderdaad wel lekker om meteen een PR te halen!

zozo, dat is een mooi begin van 2016

• #2.617
Beste gewichten verplaatst hoor :thumb:. Wat bedoel je precies met het 'onder controlle hebben' van het gewicht trouwens?
Met chocomel is alles te pruimen! :D
Beetje zwabberen met de knieen, niet mooi stabiel staan, en ook om de bar stil op de schouders te houden. Ik kan beter lager in gewicht blijven en de reps wat verhogen denk ik.
Lekker getraind. Post ziek training is inderdaad wel lekker om meteen een PR te halen!
Zekers :thumb:
Bestel je eigenlijk altijd via die site? Waarom niet via de site van XXL zelf?

FSQ PR = respect:bow:
Thanks. Nee hoor, bestel gwn via XXL, google kwam als eerste met deze link denk ik :)
zozo, dat is een mooi begin van 2016
Zo is het (na een slechte start).

Beetje zwabberen met de knieen, niet mooi stabiel staan, en ook om de bar stil op de schouders te houden. Ik kan beter lager in gewicht blijven en de reps wat verhogen denk ik.

Dat is wel verstandig als je de knietjes gezond wilt houden! ;). Echter mag het tijdens een PR-evenaring allemaal wat minder netjes/gecontroleerd dan normaal !

Mooi PR op frontsquats, Neet. Ik heb er ook een soort van haat-liefde verhouding mee.

• #2.620
Terug
Naar boven