Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html moet dat wel ongeveer kunnen met 75%. Ik geef toe dat er oefeningen zijn (lunge om een voorbeeld te noemen), dat je eerder hijgend ter aarde stort dan bij andere oefeningen.Als je 4x10 @ 75% kunt zonder dood neer te vallen, is je 1RM te laag ingeschat
Er zijn aanwijzingen dat golvend periodiseren superieur is aan lineair laden. Jouw idee ziet er goed uit, zou alleen wat meer smaakjes doen: 8-12 reps, 5-8 reps en 1-5 reps of zo.

Op zich was het een lekkere rustige UB train, ja. Hopelijk nu echt de laatste snotterigheid.Lekker aan het kwakkelen ook! Wel lekker getraind, toch?
Ik hoef het voor niemand te doen hoor
Maar met de EZ bar is het toch weer een ander bewegingspad dan met 2 db's, best lekker.Lief dat je dat zegt Rob
en blij ook dat het je opvalt.helaas, het blijft maar doorzeuren, gaat nu meer naar de voorhoofdholtes^yep! super dude back on track!
weer helemaal beter?

Yes ma'am. Een multiviti, en ga nu mijn sinaasappeltje eten.Volgens mij heerst het ontzettend.. Ben even alle logjes aan het bijlezen en zie overal dezelfde klachten.
Gauw weer helemaal fit worden hoor!
.. Vergeet de vitamine C niet, is niet alleen goed voor cavia's, maar ook voor de mens.
Hier ook nog aan het kwakkelen met de gezondheid zie ik. Het heerst inderdaad enorm. Relax dat je thuis nog gewoon even lekker een lichte training hebt kunnen pakken. Dat je maar snel beter mag worden!
Ik heb er zelf bijna 1,5 week mee gelopen.. volle kop en weet niet waar alles vandaan kwam wat eruit kwam..
Beterschap
)