Fitness Seller

Diverse trainingen

Als je 4x10 @ 75% kunt zonder dood neer te vallen, is je 1RM te laag ingeschat ;)

Er zijn aanwijzingen dat golvend periodiseren superieur is aan lineair laden. Jouw idee ziet er goed uit, zou alleen wat meer smaakjes doen: 8-12 reps, 5-8 reps en 1-5 reps of zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
Als je 4x10 @ 75% kunt zonder dood neer te vallen, is je 1RM te laag ingeschat ;)

Er zijn aanwijzingen dat golvend periodiseren superieur is aan lineair laden. Jouw idee ziet er goed uit, zou alleen wat meer smaakjes doen: 8-12 reps, 5-8 reps en 1-5 reps of zo.
Volgens http://www.exrx.net/Calculators/OneRepMax.html moet dat wel ongeveer kunnen met 75%. Ik geef toe dat er oefeningen zijn (lunge om een voorbeeld te noemen), dat je eerder hijgend ter aarde stort dan bij andere oefeningen.

Mmm. 3 verschillende rep-ranges is ook een idee :)

Maar dan heb ik toch bijna het schoolbord van Marvin nodig om het schema uit te werken :o

• #2.643
zo

Omdat ik nog steeds niet helemaal fit ben, geen benen vandaag maar weer een lichte
tussen training.

Biceps curls EZ bar
4x10 30.5 kg -> beetje wrikken aan het eind... goeie pomp!

Skull crushers EZ bar (triceps, liggend, ellebogen blijven omhoog)
4x10 30.5 kg

Ab wheel roll outs (op tenen)
3x12

Upright rows (delts, traps) EZ bar
4x12 26.5 kg

Laatst bewerkt:
Lekker aan het kwakkelen ook! Wel lekker getraind, toch?

Beetje curls voor de gurls:roflol:

• #2.646
Curls for tha gurlz and rows for dem hoes:P! Hopelijk kan je deze week weer verder met je programma.

wat ben je toch een :sd::p

^yep! super dude back on track!
weer helemaal beter?

Beachboiii

Volgens mij heerst het ontzettend.. Ben even alle logjes aan het bijlezen en zie overal dezelfde klachten :o.
Gauw weer helemaal fit worden hoor!
.. Vergeet de vitamine C niet, is niet alleen goed voor cavia's, maar ook voor de mens ;).

• #2.653
^yep! super dude back on track!
weer helemaal beter?
helaas, het blijft maar doorzeuren, gaat nu meer naar de voorhoofdholtes
:)
Volgens mij heerst het ontzettend.. Ben even alle logjes aan het bijlezen en zie overal dezelfde klachten :o.
Gauw weer helemaal fit worden hoor!
.. Vergeet de vitamine C niet, is niet alleen goed voor cavia's, maar ook voor de mens ;).
Yes ma'am. Een multiviti, en ga nu mijn sinaasappeltje eten.

Hier ook nog aan het kwakkelen met de gezondheid zie ik. Het heerst inderdaad enorm. Relax dat je thuis nog gewoon even lekker een lichte training hebt kunnen pakken. Dat je maar snel beter mag worden!

Ik heb er zelf bijna 1,5 week mee gelopen.. volle kop en weet niet waar alles vandaan kwam wat eruit kwam.. :(
Beterschap

beterschap rene. knallen met die hap :D

• #2.657
Hier ook nog aan het kwakkelen met de gezondheid zie ik. Het heerst inderdaad enorm. Relax dat je thuis nog gewoon even lekker een lichte training hebt kunnen pakken. Dat je maar snel beter mag worden!

Ik heb er zelf bijna 1,5 week mee gelopen.. volle kop en weet niet waar alles vandaan kwam wat eruit kwam.. :(
Beterschap

beterschap rene. knallen met die hap :D

Thanks, het gaat weer de goeie kant op (heb ik geloof ik al een keer te snel gezegd :( )

• #2.658
PPL Week 5 Dag 3

wo Legs
Squats (zwaar):
1x10 78 kg
5x5 103 kg -> lekker

DeadLift:
1x8 78 kg
7-7-6x 113 kg -> zonder straps

Goblet Squats ATG:
4x10 31.5 kg

Romanian DL (van blokken):
6-6-5x 108 kg -> VPR!! met straps

Sq met rug tegen de muur:
6 x 10 sec statisch met 13 kg db in iedere hand

Opm:
Ondanks de laatste snotterigheid ging het helemaal niet slecht. Wel moe nu.

Kan me voorstellen dat je daarna moe bent als je nog snotterig bent.
Maar lekker getraind! :thumb:

Damn mooie training neet. Duurt nog ff eer ik daar weer in de buurt ben

Terug
Naar boven