Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
Netjes man. Niks mis met een tukkie voor de TV af en toe! :zzz:

tukken na t trainen is toch prima! :D

Ik val zelfs regelmatig zondagmiddag al in slaap tijdens tv kijken:P

Oef, de benenwagen is weer goed aangepakt :whip:

Ik lees hier nog maar net mee, maar zie allerlei oefeningen voorbij komen die ik nog nooit heb gezien. Ben zelf dan ook van het KISS :)

• #2.670
Ik lees hier nog maar net mee, maar zie allerlei oefeningen voorbij komen die ik nog nooit heb gezien. Ben zelf dan ook van het KISS :)
dus ik doe moeilijk? :sad:
Het enige vreemde bij de afgelopen training is die squat met rug tegen de muur denk ik. Veel mensen doen hack squat, dat moet in een machine (maar ik train thuis), of old-school met de bb onder je gat. Dat laatste is echt waardeloos als je relatief korte armen hebt. Dus rug tegen de muur (via een foamroller zelfs voor lage wrijving), dan maken je boven benen ongeveer dezelfde hoek als bij een hack sq.

Nou ja moeilijk... je doet 3 squatoefeningen in 1 training. Zie ik de toegevoegde waarde niet van als je het 1x goed doet. Maar bb'ers pakken vaker graag hun spiergroepen op verschillende manieren, zo lijkt het.

• #2.672
Nou ja moeilijk... je doet 3 squatoefeningen in 1 training. Zie ik de toegevoegde waarde niet van als je het 1x goed doet. Maar bb'ers pakken vaker graag hun spiergroepen op verschillende manieren, zo lijkt het.
Ik snap je punt, maar vind het wel fijn om de benen (of andere spiergroepen) vanuit verschillende hoeken te pakken.

• #2.673
PPL Week 5 Dag 4

vr Pull
Pendlay BOR:
1x10 58 kg
5x7 78 kg -> VPR!!

Pull Ups:
4x5 BW+10 kg

Chin Ups:
4x6 BW+20 kg -> VPR!!

Standing (bent over) Rear Delt raises
20+6+6+6+6+6 (50x) 8kg myo-rep stijl

Side Lat raises
20+6+6+6+6+6 (50x) 9kg myo-rep stijl -> poe poe...

Front raises met schijf:
15+7+7+7+7+7 (50x) 10kg myo-rep stijl

Face pulls (ringen, BW 45o)
4 x 10x

Opm:
Mmm... de 20 kg chinups was leuk voor mijn ego, maar geen mooie reps. Doen we
voorlopig niet meer met dit gewicht. Schouders flink verzuurd aan het eind... 1h 20min

Prima volume voor zo'n relatief korte training. Waarom begin je trouwens niet met een verticale pull waarmee je het meeste gewicht verplaatst? Of was die 20 kg compleet ongepland? :P

Lekkere VPR's!

• #2.676
Prima volume voor zo'n relatief korte training. Waarom begin je trouwens niet met een verticale pull waarmee je het meeste gewicht verplaatst? Of was die 20 kg compleet ongepland? :P
Met verticale pulls bedoel je toch (bovenhandse) pullups gewoon? Nee, niet ongepland, maar eens kijken of dit zou lukken. Chins (onderhands) zijn wel een stuk sterker dan pullups bij mij (en bij de meesten denk ik).

20kg chins. Mirin'!

Lekker hoor neet die chin ups! Jij weer helemaal hersteld ook?

Af en toe mag dat wel voor je ego hoor.. Beetje forceren kan heel af en toe geen kwaad imo. Volgende keer lichtere chins, de eerstvolgende keer dat je het dan weer met 10kg doet zijn het nette reps! :rolleyes:

• #2.680
Terug
Naar boven