- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Geen idee. PR op 5x5 staat op 108 kg. Dan zou 1RM volgens de tabellen op 122 ongeveer liggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee. PR op 5x5 staat op 108 kg. Dan zou 1RM volgens de tabellen op 122 ongeveer liggen.

Zonde gozer. Allemaal wel eens zo'n dag. Volgende keer goed maken!
Gewoon een hele nette training verder, Neet! Het kan niet altijd van een leien dakje gaan, soms lijken de gewichten te vliegen en soms lijken ze gewoon twee keer zo zwaar.
PR staat op 5x5 80.5 kg. Daarom had ik van 73 kg wel iets meer verwacht. Misschien zat mijn vocht niet optimaal. Ik heb gisteravond bijna een hele pot thee gedronken, en maar 1x naar de WC geweest. Dat geeft wel aan dat ik dat vocht nodig had. Raar dat je dat niet altijd merkt van te voren....27 reps met bijna een bw BP is helemaal niet slecht man
Daar heb je wat aan

Ik zit al preventief aan de thee

Vond ik ook wel

Thanks, maar ik wil ieder jaar nog wel een beetje sterker worden als het kanlekker bezig Neet
die bench is ook niet slecht......gaat niet altijd zoals je wil maar slecht is het zeker niet
wij zijn niet snel tevreden he![]()