- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een doel is een eindpuntDan heb je dus wel een doel.
Stijgende lijn in kracht en VVM.![]()

Thnx. Nee. Ik houd het op 4 dagen in de week.Goeie training, Neet! Ga je meer dagen in de week trainen?
een doel hoeft geen eindpunt te zijn. een doel is iets om heen te werken... en vaak volgt daarna weer een doel.

Het doel is dan om het eindpunt voorlopig niet te bereikeneen doel hoeft geen eindpunt te zijn. een doel is iets om heen te werken... en vaak volgt daarna weer een doel.
zie het als een tussendoel![]()

Heb het nog niet helemaal uitgeschreven, maar belangrijkste is om iedere spiergroep toch meer dan 1x per week aan te pakken.
Waarom? Denk je dat UB een kortere herstel/opbouw cyclus heeft dan benen, of eerder dat je de techniek er vaker moet instampen bij bench?Mijn bescheiden mening is dat 2x legs/week genoeg is voor (bijna) optimale ontwikkeling. Bench kan wel profiteren van 3x/week.
Hmmm.... kweenie, zou kunnen. Maar ik doe fttb 3x/week legs, maar niet 3x back squats.Sneller herstel van UB ja. En meer volume nodig om even hard vooruit te gaan.
We gaat het zien. Ik voelde de kuiten en abs nog van 2 dagen terug, de rest ging wel weerPvd zwaar schema voor je benen.
Ik herstel niet binnen 2 dagen van een beentraining.
Hoop dat het werkt