Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, anderhalf uur is wel aan de lange kant voor senioren

Neet gebruikt straps...waarschijnlijk op deze wijze:Die fsq moet ik toch ook eens proberen. Alleen mijn handen krijg ik niet in de stand. Beetje het gevoel of mijn armpjes te kort zijn![]()
Neet gebruikt straps...waarschijnlijk op deze wijze:
Pvd zwaar schema voor je benen.
Ik herstel niet binnen 2 dagen van een beentraining.
Hoop dat het werkt

Ja zoiets Marvin. Ik doe FSQ vooral voor de houding en core activiteit. Die lullige 70 kg voel je niet echt in de quads.oke - mooie tip
Ga ik dat eens proberen, vroeger wel gedaan maar voelde niet lekker
Oefening voelde ik ook meer in de quads maar dat is misschien juist wel lekker ipv alleen back squaten
thanks
Valt mee hoor.Benieuwd wat het je voor je benen gaat leveren, kan niet anders dan dat je in het begin wat waggelende daagjes hebt..![]()
Vrij lichte FSQ is niet zwaar voor de benen, dan blijven de 2 dagen over met flinke BSQ.
Voor mij werkt het beter dan achterover gebogen vingertjes, t mij niet

Do you even MMC..Ja zoiets Marvin. Ik doe FSQ vooral voor de houding en core activiteit. Die lullige 70 kg voel je niet echt in de quads.
.

Je groeit van kilo's. Niet van MMC (is mijn mening dan....)
Ik voel vooral de heupen (psoas?), abs en het plekje op de schouderkop waar de stang pijn doetIk baal soms wel dat ik hem niet meer kan doen...Ik hield gekruist vast... Stomme schouder die het niet meer kan...
Maar voelde hem wel altijd lekker in mijn quads.. langzaam en atg...

Intensiteit...maar de definitie daarvan kunnen bodybuilders en powerlifters ongeveer een jaar over discuseren..Je groeit van kilo's. Niet van MMC (is mijn mening dan....)
Gaan we maar niet doen dan....Intensiteit...maar de definitie daarvan kunnen bodybuilders en powerlifters ongeveer een jaar over discuseren..

Ik zal hem nog eens proberen. In het begin vond ik dat niks.crossgrip fsq is degene die bij mij het fijnste aanvoelt.