Fitness Seller

Diverse trainingen

En dat op jouw leeftijd! :trollface:

Heftig schema! Ben benieuwd wat dit je brengt!:D

Nette training ook gelijk! Nog steeds knap dat je die FSQ's doorzet!

Die fsq moet ik toch ook eens proberen. Alleen mijn handen krijg ik niet in de stand. Beetje het gevoel of mijn armpjes te kort zijn :)

Benieuwd wat het je voor je benen gaat leveren, kan niet anders dan dat je in het begin wat waggelende daagjes hebt.. ;)

Lijkt me ook echt 3 keer niks, met straps

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.771
Hoop actie hier vandaag :)
Neet gebruikt straps...waarschijnlijk op deze wijze:

oke - mooie tip
Ga ik dat eens proberen, vroeger wel gedaan maar voelde niet lekker
Oefening voelde ik ook meer in de quads maar dat is misschien juist wel lekker ipv alleen back squaten
thanks
Ja zoiets Marvin. Ik doe FSQ vooral voor de houding en core activiteit. Die lullige 70 kg voel je niet echt in de quads.
Benieuwd wat het je voor je benen gaat leveren, kan niet anders dan dat je in het begin wat waggelende daagjes hebt.. ;)
Valt mee hoor.
rene zal wel een ander volume aanhouden :)
kan prima.
Vrij lichte FSQ is niet zwaar voor de benen, dan blijven de 2 dagen over met flinke BSQ.

Ik baal soms wel dat ik hem niet meer kan doen...Ik hield gekruist vast... Stomme schouder die het niet meer kan...:mad:
Maar voelde hem wel altijd lekker in mijn quads.. langzaam en atg...

• #2.776
Ik baal soms wel dat ik hem niet meer kan doen...Ik hield gekruist vast... Stomme schouder die het niet meer kan...:mad:
Maar voelde hem wel altijd lekker in mijn quads.. langzaam en atg...
Ik voel vooral de heupen (psoas?), abs en het plekje op de schouderkop waar de stang pijn doet :)

• #2.778
Intensiteit...maar de definitie daarvan kunnen bodybuilders en powerlifters ongeveer een jaar over discuseren..
Gaan we maar niet doen dan....
Ik had trouwens moeten zeggen: Je groeit van aantal kilo's verplaatst per periode. Daar zit dan in: het aantal kilo's x reps x sets x afstand (ROM) x aantal trainingen per week/jaar. En dan nog mis je dingen als snelheid van uitvoering, strictheid. Kortom zit je toch weer een jaar over je intensiteit te lullen... :D

crossgrip fsq is degene die bij mij het fijnste aanvoelt.

Terug
Naar boven