- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja vond em op die manier ook nooit zo lekker maar na blijven proberen is het wel redelijk.Ik zal hem nog eens proberen. In het begin vond ik dat niks.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja vond em op die manier ook nooit zo lekker maar na blijven proberen is het wel redelijk.Ik zal hem nog eens proberen. In het begin vond ik dat niks.
FSQ's voelen zowieso niet goed aan..Ik zal hem nog eens proberen. In het begin vond ik dat niks.

Ben ik benieuwd naar.. Dat lijkt me echt heel kutFlinke squats, hoor. Nog steeds racken vanuit je dipstation?

Ben al verslaafdAlweer een lange, zware sessie! Kijk maar uit, straks raak je nog verslaafd aan lange workouts![]()

Tja, ik ben nog zoekende maar als je belangrijke spiergroepen 2x (of 3x sq) per week wilt pakken, worden de sessies vanzelf wat langer.Ben hoogstens een uur bezig met trainen
Dacht dat lange sessies niet goed voor je waren
Maar respect hoor dat je het doet
Ja klopt.Flinke squats, hoor. Nog steeds racken vanuit je dipstation?
Tja, ruimte voor een squatrek heb ik niet, dus dat komt er ook niet. Dit gaat best goed hoor.
FOOOOOD INCOMING!!!Van het weekend alleen cardio (hiken met rugzak)
za: 1954 kCal
zo: 1911 kCal

Heel indirect alleen, via een calculator als: http://www.caloriedagboek.nl/bereken/calorieverbruik/ En dat zijn de gewandelde uren. Het normale basis metabolisme per etmaal (plm 2350) komt daar nog bovenop.Hoe heb je dat gemeten, die cardio? Is dat alleen het bewegen?
Yep, en extra warme kleren, en regen spullen

Met slagroom en rumrozijnen!