MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.808
Week 1 Dag 4 high frequency

di rug+borst+triceps+billen+biceps (sets X reps)

Bench Press
2x15 30.5 kg
9-9-8-8x 68 kg -> focus op techniek

Clean Deadlift (zwaar)
1x6 68 kg
1x6 88 kg
4x3 115.5 kg

Tricep extensions (1 DB, staand)
1x14 15 kg
10-10-10-9 25 kg -> F. net geen 4x10 :(

Pull Ups
9-8-7-6 BW+10 kg -> laatste waren heel slordig

Hip thrusts ss. EZ Bar drag curls; 4 sets van (9 Thr + 10 Curl)
Hip thrusts BB
9x 80.5 kg
ss.
EZ Bar drag curls
10x 30.5 kg

Opm: bij bench weer 2 repjes erbij
LOL: pull ups hadden 4x5 moeten zijn, dit was veel te veel..... maar vlgd keer
4x6 moet kunnen :)
Pff.... weer 1h 40 => O nee, 1:30 niet goed op de klok gekeken.....

Laatst bewerkt:
Lekker getraind!
en ach.. time flies when you're having fun! :D

Lekkere (lange) workout weer! 4x6 pullups zou moeten lukken toch aangezien je nu evenveel reps hebt gedaan?

Flink lange workouts voor jou doen Neet!:thumbs:

• #2.812
Lekkere (lange) workout weer! 4x6 pullups zou moeten lukken toch aangezien je nu evenveel reps hebt gedaan?
Ja klopt. Maar het zou minder slordig moeten dan gister.
Flink lange workouts voor jou doen Neet!:thumbs:
Een beetje nadeel van semi-FB, je bent snel lang bezig om alles aan de beurt te laten komen. Ik ben benieuwd of het een aantal weken vol te houden is met deze tijden.

Anderhalf uur, vind ik zelf de max qua tijd voor een training, lekker hoor! ^^

1,5 uur trainen vind ik tegenwoordig echt het fijnst. Niet té veel rust, wel lekker wat volume draaien

goeie training neet! IK vind 1:40 nog wel meevallen, denk dat ik er 2uur over zou doen haha.

Goeie pullups, man! :thumb:

goeie training rene, en lekkere optrekkers

maakt eigenlijk ook geen ruk uit hoe lang je er over doet
zag dat ik laatst ook 1,5 bijna bezig was en de andere keer weer 50 minuten.
Het is maar net wat je doet en hoeveel rust tussen de oefeningen
Na een flinke squat of deadlift moet je vaak toch iets langer rusten dan als je een triceps isolatie oefening doet.
lekker getraind hoor - volgens mij kan jij best een iets zwaardere deadlift
heb de laatste keren mijn grip gewijzigd en werk toch het eerste stuk meer met mijn benen (trok eerst te veel met rug) en daarna kon ik ook iets zwaarder pakken

• #2.819
maakt eigenlijk ook geen ruk uit hoe lang je er over doet
zag dat ik laatst ook 1,5 bijna bezig was en de andere keer weer 50 minuten.
Het is maar net wat je doet en hoeveel rust tussen de oefeningen
Na een flinke squat of deadlift moet je vaak toch iets langer rusten dan als je een triceps isolatie oefening doet.
lekker getraind hoor - volgens mij kan jij best een iets zwaardere deadlift
heb de laatste keren mijn grip gewijzigd en werk toch het eerste stuk meer met mijn benen (trok eerst te veel met rug) en daarna kon ik ook iets zwaarder pakken
Ja, de rust maakt de sessie lang. Maar rust is echt wel nodig bij zware oefeningen. Ik ben wel enthousiast over super sets, daar kan je de rusttijd nuttig gebruiken om een andere oefening te doen.
Bij DL moet ik weer met straps gaan werken als het zwaarder wordt (niks mis mee natuurlijk). Wisselgrip vind ik niet zo lekker.

• Like
Waarderingen: Inb4
Ja, de rust maakt de sessie lang. Maar rust is echt wel nodig bij zware oefeningen. Ik ben wel enthousiast over super sets, daar kan je de rusttijd nuttig gebruiken om een andere oefening te doen.
Bij DL moet ik weer met straps gaan werken als het zwaarder wordt (niks mis mee natuurlijk). Wisselgrip vind ik niet zo lekker.
gebruik ook straps hoor - grip geeft het anders te snel op
Gebruik ook een riem om mijn onderrug te sparen (baat het niet dan schaad het niet)
Oke ik had ook een gewone grip eerst maar juist die wisselgrip gaf mij de laatste keren net ff iets meer kracht

Terug
Naar boven