- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Voor anderhalf uur cardio per dag extra kan het!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor anderhalf uur cardio per dag extra kan het!
Ga je gauw weg

Misschien wil Neet de cardio voor je doen? Kan jij een lekker appeltaartje eten!Ga je gauw weg
Geen zin in
Maar af en toe moet kunnen hoor. Je moet je soms even verwennen na een flinke inspsnning
Als dat zouu werken zou ik meteen 10 bootvluchtelingen huren en rondjes laten hollenMisschien wil Neet de cardio voor je doen? Kan jij een lekker appeltaartje eten!

Lmao!Als dat zouu werken zou ik meteen 10 bootvluchtelingen huren en rondjes laten hollen![]()
Goed planMisschien wil Neet de cardio voor je doen? Kan jij een lekker appeltaartje eten!
Denk eerder dat ze je gebak opvretenAls dat zouu werken zou ik meteen 10 bootvluchtelingen huren en rondjes laten hollen![]()

Ja klopt. Maar het zou minder slordig moeten dan gister.Lekkere (lange) workout weer! 4x6 pullups zou moeten lukken toch aangezien je nu evenveel reps hebt gedaan?
Een beetje nadeel van semi-FB, je bent snel lang bezig om alles aan de beurt te laten komen. Ik ben benieuwd of het een aantal weken vol te houden is met deze tijden.
Ja, de rust maakt de sessie lang. Maar rust is echt wel nodig bij zware oefeningen. Ik ben wel enthousiast over super sets, daar kan je de rusttijd nuttig gebruiken om een andere oefening te doen.maakt eigenlijk ook geen ruk uit hoe lang je er over doet
zag dat ik laatst ook 1,5 bijna bezig was en de andere keer weer 50 minuten.
Het is maar net wat je doet en hoeveel rust tussen de oefeningen
Na een flinke squat of deadlift moet je vaak toch iets langer rusten dan als je een triceps isolatie oefening doet.
lekker getraind hoor - volgens mij kan jij best een iets zwaardere deadlift
heb de laatste keren mijn grip gewijzigd en werk toch het eerste stuk meer met mijn benen (trok eerst te veel met rug) en daarna kon ik ook iets zwaarder pakken
gebruik ook straps hoor - grip geeft het anders te snel opJa, de rust maakt de sessie lang. Maar rust is echt wel nodig bij zware oefeningen. Ik ben wel enthousiast over super sets, daar kan je de rusttijd nuttig gebruiken om een andere oefening te doen.
Bij DL moet ik weer met straps gaan werken als het zwaarder wordt (niks mis mee natuurlijk). Wisselgrip vind ik niet zo lekker.