Fitness Seller

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
Week 2 Dag 1 high frequency

Gewicht deze week 77.0 kg. Dus 1.3 kg erbij, maar wel is meteen de buik tot 85 cm
uitgedijd. Dat was helaas niet de bedoeling :(

vr benen+schouders+buik (sets X reps)

Barbell Squat
1x8 78 kg

OH Press
1x8 15 kg DB

Werksets: 4 sets squat ss. OHP
8x 90.5 kg BB Squat
8x 36.5 kg EZ Bar OHP

DB Side Raises
1x10 4.5kg

Werksets: 3 sets side raises ss. calf raises
Sides 9x 12 kg
Standing calf raises (one legged): (20R + 20L) BW+25kg

AB-wheel (op tenen)
4x10

Div. rotator cuffs (ro+gr elastiek). Rolletje (trui of handdoek) onder de arm is erg goed voor de vorm!

Opm: Kilo erop gedaan bij side raises. Vlgd week mag er ook wat bij de OHP en SQ.
Chocomel en groene proteinen als post WO.

Zwaar die side raises 12 kg dumbbells pfff

• #2.823
Lekker getraind!

nette training rene.

ez ohp hoe moet ik dat zien, lijkt mij niet fijn voor polsen?

• #2.826
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met de EZ bar voor OHP. Heb altijd losse DB gedaan, maar merkte dat ik mijn armen niet symmetrisch omhoog deed, met een vaste bar moet je wel :) En je kan een EZ bar ook zo vasthouden dat je polsen naar buiten staan, dat is juist wel lekkr met OHP.

Chocomel en groene groenten, whut? :o
Zie de laatste tijd wel vaker vreemde combinaties, Tdwag maakt tegenwoordig bijvoorbeeld shakes van oats, spinazie, pindakaas, whey en water :scratch:

Ja hoe zit dat met die chocomel
Dat is een bak vet volgens mij

Wat is et toch met chocomel

Haha, ook hier de eerste reactie! Chocomel! Ben je flink aan het bulken neet? 1.3kg erbij is wel heel wat. Lekkere training verder :thumbs:

Ik ben nog een beetje aan het experimenteren met de EZ bar voor OHP. Heb altijd losse DB gedaan, maar merkte dat ik mijn armen niet symmetrisch omhoog deed, met een vaste bar moet je wel :) En je kan een EZ bar ook zo vasthouden dat je polsen naar buiten staan, dat is juist wel lekkr met OHP.
Mwoa, niet helemaal waar.. Ook meteen barbell kun je best "scheef" omhoog drukken hoor. Ik heb daar iig erg veel last van. Rechts is sterker dan links
Lekker makkelijk kcal binnen krijgen..

• #2.832
Cardio HIIT: 310 kCal
hardlopen sprintjes (50-60-70-80-80-70-60-50 passen)

• #2.833
Chocomel en groene groenten, whut? :o
Zie de laatste tijd wel vaker vreemde combinaties, Tdwag maakt tegenwoordig bijvoorbeeld shakes van oats, spinazie, pindakaas, whey en water :scratch:
Nee hoor, green protein = eiwitten uit plantaardige bron (soya, hennep, rijst) ipv wei.
Nou, bak vet ..... het heeft veel en lekkere smaak, en de eiwitten slobber je makkelijk naar binnen zo.
Haha, ook hier de eerste reactie! Chocomel! Ben je flink aan het bulken neet? 1.3kg erbij is wel heel wat. Lekkere training verder :thumbs:
Komt ook door chinees en beetje veel taart door verjaardagen ben ik bang :(
Mwoa, niet helemaal waar.. Ook meteen barbell kun je best "scheef" omhoog drukken hoor. Ik heb daar iig erg veel last van. Rechts is sterker dan links

Lekker makkelijk kcal binnen krijgen..
Damn, dan moet ik dit ook eens goed in de spiegel in de gaten houden....

Het lijkt me dat je dan juist niet de techniek onder controle gaat krijgen (pressen met een ezbar)

Chocomelk...wat is dit nu weer Neet???

• #2.836
Het lijkt me dat je dan juist niet de techniek onder controle gaat krijgen (pressen met een ezbar)
Waarom zou de techniek zo anders zijn met een EZ bar? Praktisch probleem is dat ik hier binnen met een lange bar boven mijn hoofd tegen kast of boeken plank zou knallen :(

Puur nieuwsgierigheid.. Maar, bedoel je dat er een significant verschil is tussen pressen met ez-bar of pressen met normale bb?

• #2.838
Week 2 Dag 2 high frequency 80 min

Cardio: fietsen
892 kCal, 33.7 km.

zo benen+borst+triceps+buik (sets X reps)

Front squats
12x ATG squats BW
7-7-6-6x 68 kg met straps

Bench Press
9-9-9-8x 68 kg -> focus op techniek

Romanian DL van blokken
1x8 78 kg
1x6 98 kg
5x3 113 kg -> pittig, maar zonder straps

EZ bar skull crusher
5x8 30.5 kg

Frog crunch ss. db flyes 4 sets van
Frog Crunch 10x 10 kg
Dumbbell Flyes 8x 21.5 kg -> pittig!

Opm:
Reps erbij op FSQ, bench en crunch.
Wist de sessie nu op 80 min te houden, dat is te doen.

Lekkere training, Neet! Is er nog een specifieke reden voor het microloaden?

Terug
Naar boven