- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Met een kg omhoog bij veel oefeningen, in plaats van per 2,5 of 5 kg. Bijvoorbeeld 68 kg op squats ipv 67,5 of 70.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een kg omhoog bij veel oefeningen, in plaats van per 2,5 of 5 kg. Bijvoorbeeld 68 kg op squats ipv 67,5 of 70.
Waarom zou de techniek zo anders zijn met een EZ bar? Praktisch probleem is dat ik hier binnen met een lange bar boven mijn hoofd tegen kast of boeken plank zou knallen![]()
Puur nieuwsgierigheid.. Maar, bedoel je dat er een significant verschil is tussen pressen met ez-bar of pressen met normale bb?
Omhoog met 1 kg doe ik alleen bij side raises of zo, van 11 naar 12 kg. SQ en DL gaan met grotere sprongen. Maar deze periode zal ik de meeste gewichten redelijk constant houden en er veelal reps op doen (maar dat gaat ook niet met vele reps per weekMet een kg omhoog bij veel oefeningen, in plaats van per 2,5 of 5 kg. Bijvoorbeeld 68 kg op squats ipv 67,5 of 70.
)Ik zal voorzichtig zijnIk denk niet dat het erg bevoordelijk is om met je handen in die positie te pressen, dit lijkt mij blessuregevoelig.
maar denk dat het wel meevalt.Nee.... maar dit is week 2 pas.Merk je al een andere reactie op de hogere frequentie?

Ik doe altijd vrij weinig warm ups, anders ben ik al moe voor ik moet beginnenFlinke squats wederom! Doe je eigenlijk iets qua warmup voor je squats?
In dit geval eerst 10-12 squats zonder gewicht, dan de 78 kg.
Hmmm.. Hijge.. eeuh cardio
Ik heb wel iets van 'al weer benen?' maar het is wel vol te houden.Bedoelde qua herstel of trainingsgevoel. Als je in twee weken al resultaat ziet van een programmawisseling, eet je heel veel ananas![]()

Ik durf split squats dan best cardio te noemen