- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk wel in slaap gevallen hoor. Vanmorgen uurtje uitgeslapen en ik sluit niet uit dat ik een uurtje op de bank ga rond etenstijd vanavondPfff... dat is zeker laat geworden. Maar wel fijn dat het uiteindelijk gelukt is!
Heb je nog wat kunnen slapen?
Krijg je er trouwens slaapuren voor terug als je zo lang bezig bent?

Gelukkig was het werk niet voor niets idd!Fijn dat de migratie uiteindelijk wel is gelukt! Altijd vervelend als dingen mis gaan
Goede supersetjes bij je workout!
Je moet nooit te veel verwachtingen scheppen, dan verras je mensen nog wel eens

Je moet nooit te veel verwachtingen scheppen, dan verras je mensen nog wel eens![]()

Inderdeed. Database en systeem beheerder. Een grote klant ging dit weekend over naar een ander datacentrum, waarbij de totale downtime voor hun gebruikers slechts enkele seconden is geweestBen eigenlijk ook wel benieuwd naar wat je verder in de dagelijkse leef doet, Neet![]()

Inderdeed. Database en systeem beheerder. Een grote klant ging dit weekend over naar een ander datacentrum, waarbij de totale downtime voor hun gebruikers slechts enkele seconden is geweest![]()
Wij gaan over een paar maanden over naar Azure. Ben benieuwd hoe bij ons die knop straks omgezet gaat worden..Dat is zo'n beetje mijn levensmotto!Je moet nooit te veel verwachtingen scheppen, dan verras je mensen nog wel eens![]()
Je bent niet alleen

Haha, had jouw post nog niet eens gezien, toen ik hetzelfde riep!