MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
Mooie bench en deads zo, Neet.

Bench en dl zien er idd netjes uit en strapless nice.
Thanks.
Hij gaat lekker Neet!:D Overal reps of gewicht erbij:thumb:

Hoe meet je dat verbruik met die cardio?
Met een (Suunto) hartslagmeter met zo'n borstband. Zit niet zo lekker daarom doe ik hem niet altijd om, maar is wel nauwkeurig.

Met een (Suunto) hartslagmeter met zo'n borstband. Zit niet zo lekker daarom doe ik hem niet altijd om, maar is wel nauwkeurig.
Niet te strak doen. Verder is het een kwestie van wennen. Met wielrennen had ik dat ding elke week 10+ uur om (met 3 uur aaneengesloten in het weekend). Op een gegeven moment voel je daar niets meer van ;)

Mooie training hoor! Niet alleen je bench en DL zijn nice, maar ook flinke pullups! :thumbs:

Renétje knalt lekker door! :D

Cardio kan je maar het best zo snel mogelijk achter de rug hebben.. Het gewoon lekker bij HIIT houden dus.. ;)

• #2.927
He he, thanks.

• #2.928
  • #2.929
Week 4 Dag 1 high frequency 70 min

Gewicht deze week 76.1 kg. Gewicht blijft (langzaam, 300 g/week) dalen. En van
de buik is 1.5 cm weer af. Moet proberen het minder snacken te blijven voortzetten.

zo benen+schouders+buik (sets X reps)

Barbell Squat
1x8 78 kg

OH Press
1x8 15 kg DB

Werksets: 4 sets squat ss. OHP
8x 93 kg BB Squat
8x 40 kg EZ Bar OHP -> 8 7 6 6 gehaald

DB Side Raises
1x10 4.5kg

Werksets: 3 sets side raises ss. calf raises
Sides 9x 12 kg
Standing calf raises (one legged): (21R + 21L) BW+25kg

AB-wheel (op tenen)
4x10

Div. rotator cuffs (ro+gr elastiek)

Opm:
Bij sq 2.5 kg erop, bij OHP 3.5 kg maar ik moest wel een paar reps terug. Komt goed :)

Zie je dat het goed gaat! Langzaam omlaag is een mooi teken!

Training gaat lekker! Progressie is altijd lekker!

Goed bezig Neet! Is dit een serieuze cut-poging of gewoon weer even terug 'normaal' doen?

Langzaam in gewicht dalen is nog altijd het beste imo, houd vol! ^^

• #2.933
Nou het is meer terug gaan naar het kern voedsel, en minderen met de snacks. Niet echt cutten.
Als het langzaam blijft dalen zou ik dat niet verkeerd vinden :)

Da's best netjes.. 300gr per week verliezen. Misschien toch maar eens een iets accuratere weegschaal gaan halen. Tips? :P

1,5cm eraf niet verkeerd.

• #2.937
Da's best netjes.. 300gr per week verliezen. Misschien toch maar eens een iets accuratere weegschaal gaan halen. Tips? :P
Een verschil van 300 gr op een dag blijft onnauwkeurig, maar ik schrijf het iedere keer op en middel de laatste 4 metingen. Een electronische badkamer weegschaal die tienden van kilo's geeft is gauw goed denk ik :)

1,5 cm, daar moet ik drie weken voor honger lijden :(

Een verschil van 300 gr op een dag blijft onnauwkeurig, maar ik schrijf het iedere keer op en middel de laatste 4 metingen. Een electronische badkamer weegschaal die tienden van kilo's geeft is gauw goed denk ik :)

Wat handig is, is om per week het gemiddelde te nemen en dan weken met elkaar te vergelijken.
Want per week heb je doorgaans hetzelfde ritme.. maandag en dinsdag heb je misschien een junkdag, in het weekend drink je misschien wat extra alcohol of wordt je later wakker etc.
Dus dagelijkse schommelingen worden dan opgevangen door weekgemiddeldes, nog effectiever dan 4-daagse gemiddeldes denk ik.

Terug
Naar boven