- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, snap niet hoe mensen dat lukt, FSQ met straps.. Tips?![]()

Thnx. Voel m'n hams vandaag wel als ik buk of zo

FSQ moest ik wel erg aan wennen in het begin. ThnxFsq is lekker neet
Had hem zelf nog niet onder controle vorige keer. Kwam ik net tot 50 kg.
Top training van 80 min dus![]()
Netjes hoor. Die RDL's zijn stevig. Vanaf welk gewicht gebruik jij normaliter straps trouwens?
Wat Crakie zegt idd.Hmm, snap niet hoe mensen dat lukt, FSQ met straps.. Tips?![]()
Ik heb het idee dat mijn (onder-) armen of vingers in verhouding kort zijn, met straps houdt het gwn lekkerder vast.Straps om de stang doen op de plekken waar je je handen zou plaatsen. En dan de lintjes in je vuisten nemen ipv de stang pakken. Handig als je de mobiliteit in je armen/polsen mist om een clean grip te doen![]()
Ja, dit is een pittig gewicht, voel het nog

Een jaar terug vanaf 105-110 of zo. Nu gaat het beter. Maar dit is de grens hoor, bij de laatste 2 sets gleed de stang al een beetje naar mijn vingers toe.
.
) werkt bij mij ook beter bij zwaardere gewichten.
Ja, maar vind het niet fijn.Heb je wel eens mixed grip gebruikt? Zelf heb ik ook problemen vanaf 110.
Mixed grill is beterGebruik ook straps vanaf 100 kg of zo
Grip is dan een stuk beter dan zonder en waarom zou je het niet gebruiken??
en inderdaad de mixex grip (niet te verwarren met de mixed grill) werkt bij mij ook beter bij zwaardere gewichten.
FSQ doe ik trouwens met gekruisde armen maar dan blijft die pokke stang op je strot hangen.....en dat is best soms benauwend
met 50 kg gaat het net en met meer gewicht loop ik me meer op het niet wegschieten van de stang te concentreren dan op de squat zelf
maar ja heb het pas 2x gedaan dus ik hou nog ff vol

O o, Marvin. Mixed grill, ongepland -> strafcardio -> kut fietsen of roeien. Dat moet je eigenlijk denkenSorry ben gestopt na het lezen van 'Mixed grill'...
Waar en wanneer?

In!Sorry ben gestopt na het lezen van 'Mixed grill'...
Waar en wanneer?
Het is het waard..O o, Marvin. Mixed grill, ongepland -> strafcardio -> kut fietsen of roeien. Dat moet je eigenlijk denken![]()