MuscleMeat

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Sterke splitsquats en pendlays man!!:thumb:
Thanks
Trainen gaat hier lekker door! :)

Hoef hier tenminste niet pagina's terug te bladeren om een goeie train te zien! :roflol:
Ha ha, bij sommigen wordt er meer gekletst, ja :D
za Cardio: 335 kC

fietsen (105 kC) + hardlopen sprintjes (50-60-70-80-80-70-60-50 passen 230 kC)
Het eerste half uur na terugkomst heb ik nog 160 kCal 'gratis' naverbranding.

Goeie cardio zo op de zaterdag! Fijn weekend nog :)

Weekend cardio. :D
Ziet er goed uit! vandaag ook nog met het mooie weer?

Thanks

Ha ha, bij sommigen wordt er meer gekletst, ja :D
za Cardio: 335 kC

fietsen (105 kC) + hardlopen sprintjes (50-60-70-80-80-70-60-50 passen 230 kC)
Het eerste half uur na terugkomst heb ik nog 160 kCal 'gratis' naverbranding.
Doelde je nu op mijn log:roflol: Ik hou gewoon van het spelletje "zoek de workout"

Prima cardio zo op de zaterdag!:D:D Vandaag nog wat (leuks) gedaan?

• #2.965
Weekend cardio. :D
Ziet er goed uit! vandaag ook nog met het mooie weer?
Ook nog wel een stukje fietsen, ja :)
Doelde je nu op mijn log:roflol: Ik hou gewoon van het spelletje "zoek de workout"

Prima cardio zo op de zaterdag!:D:D Vandaag nog wat (leuks) gedaan?

Mwahhhh ... zou kunnen.
Gisteren een verjaardags feestje bij iemand die erg van lekker koken houdt,en uit beleefdheid moet je alles even proberen toch? Dus vandaag weer een stukje cardio :D.

• #2.967
Week 4 Dag 4 high frequency 80 min

Cardio: fietsen 890 kCal, 33.7 km

Gewicht deze week 76.4 kg. De 300 g van vorige week zit er weer bij. Buikomvang
blijft gelijk, dus dat is het (enige?) positieve punt :)

zo rug+borst+triceps+billen+biceps (sets X reps)

Bench Press
2x15 30.5 kg
10-10-9-9x 68 kg -> VPR!!

Clean Deadlift (zwaar)
1x8 68 kg
1x6 88 kg
4x4 118 kg

Tricep extensions (1 DB, staand)
1x14 15 kg
4x10 25 kg

Pull Ups
4x7 BW+10 kg

Hip thrusts ss. EZ Bar drag curls. 4 sets x (9 thrusts + 11 Curls)
Hip thrusts BB
9x 88 kg
ss.
EZ Bar drag curls
11x 30 kg

Opm:
Op bench reps erbij, en VPR. DL reps erop, nu met straps.
Ook op curls een rep erbij. Goed verzuurde bicepses....

Flinke sets op bankbonksen, Neet! Pak je steeds wat reps meer?

Bench gaat goeie kant op en jaloers op pullups:)

Reps erbij is progressie!
En gewicht erbij zonder cm ook! Gaat goed rené

Hoppa Neet! Goede zondagworkout!:D (V)PR's op de bench zijn altijd nice!:thumbs:

• #2.972
Thanks. Nog altijd gewoon saai mijn setjes draaien, met soms een repje of kilootje erbij :)

Flinke sets op bankbonksen, Neet! Pak je steeds wat reps meer?

Ja, met dit gewicht is de uitvoering goed en kan er af en toe een repje bij. Ik moet wel een keer de stap maken nu naar hoger gewicht en minder reps.... :o

Thanks. Nog altijd gewoon saai mijn setjes draaien, met soms een repje of kilootje erbij :)

Ja, met dit gewicht is de uitvoering goed en kan er af en toe een repje bij. Ik moet wel een keer de stap maken nu naar hoger gewicht en minder reps.... :o
Periodisering enzo...progresieve overload..blabla..

Maar maak je ook nog gains? ;)

• #2.974
Periodisering enzo...progresieve overload..blabla..

Maar maak je ook nog gains? ;)
Je bent denk nog een beetje gefrustreerd van de reacties in je eigen log. Gewoon laten gaan man.... :)
Ik ga wel binnenkort mijn gains duidelijk proberen te krijgen. Dat valt idd tegen, en het cutten vorig jaar heeft me veel VVM massa gekost die ik denk ik nog niet allemaal terug heb.

Je bent denk nog een beetje gefrustreerd van de reacties in je eigen log. Gewoon laten gaan man.... :)
Ik ga wel binnenkort mijn gains duidelijk proberen te krijgen. Dat valt idd tegen, en het cutten vorig jaar heeft me veel VVM massa gekost die ik denk ik nog niet allemaal terug heb.
Was niet gefrustreerd hoor..probeer hier ook gewoon zo een gezellig log van te maken..

Verder doen mensen weleens of het makkelijk is om nog wat gains te maken op een bepaald niveau terwijl dat niet zo is. En denk dat dat iets is wat jij ook wel ervaart..gewichten gaan wel omhoog en zit een stijgende lijn in de trainingen, maar fysiek zul je weinig waarnemen..no offence..

lekkere bench rene.

• #2.977
Verder doen mensen weleens of het makkelijk is om nog wat gains te maken op een bepaald niveau terwijl dat niet zo is. En denk dat dat iets is wat jij ook wel ervaart..gewichten gaan wel omhoog en zit een stijgende lijn in de trainingen, maar fysiek zul je weinig waarnemen.
Klopt, vanaf het vierde jaar of zo, komt er steeds minder bij.

I cry every time ...... :treuren:

Nu moet ik zeggen dat dingen soms wel erg vertekenen als je viel hier rond hangt. Ik bedoel een 100kg squat vond ik echt helemaal beestachtig zoals de meeste mensen wel. Na een tijd hier rondhangen denk ik 100kg is een mooie basis om wat specifieker te gaan trainen....

Zo gaat het bij beelden van getraind zijn ook.
Wat ik toen afgetraind vond, is nu een leuke basis om te bouwen.

Tldr; blijf realistisch neet

Nu moet ik zeggen dat dingen soms wel erg vertekenen als je viel hier rond hangt. Ik bedoel een 100kg squat vond ik echt helemaal beestachtig zoals de meeste mensen wel. Na een tijd hier rondhangen denk ik 100kg is een mooie basis om wat specifieker te gaan trainen....

Zo gaat het bij beelden van getraind zijn ook.
Wat ik toen afgetraind vond, is nu een leuke basis om te bouwen.

Tldr; blijf realistisch neet
Helemaal waar dit!

@neet61 succes vandaag!!

• #2.980
Tja, dat is wel herkenbaar. Je zit hier op een forum met allerlei mensen die nog gespierder of afgetrainder zijn, die nog meer volume per week draaien, etc. Dan vergeet je wel eens je eigen vorderingen tot nu toe op hun waarde te schatten....
En ook realiseren dat dit wel ongeveer de grens zal zijn wat er als oudere natural realistisch is...

Terug
Naar boven