Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt helemaal gelijk hoor. En wat dat betreft lig ik voor op de competitieVergelijk jezelf niet met anderen. Je bent ten slotte je eigen competitie.

En toch blijft er altijd ruimte voor verbeteringJe hebt helemaal gelijk hoor. En wat dat betreft lig ik voor op de competitie![]()
.
Ik weet niet hoeveel ruimte ik nog heb: mijn FFMI is 22.1. In http://leanmuscleproject.com/how-to-use-ffmi-to-determine-your-potential/ een studie onder 157 'bodybuilders in some form' vond men: The researchers found that the the non-steroid group had an average FFMI of 21.8, whereas the steroid group had an average FFMI of 24.8.
Ik zit dus al boven het gemiddelde van die natty groep in de steekproef. Terwijl de beste natural bodybuilders tot 25 komen. Het is duidelijk dat ik als 54 jarige, met slechts 5 jaar trainingservaring nooit meer tot dat niveau ga komen.
Dus het is duidelijk tussen welke grenzen mijn ruimte nog zit![]()
. Thanks man. Mmmm... toch al weer een tijdje geleden....Zeau. Dat is ook wel erg netjes zeg?!.
Zijn hier eigenlijk wel eens foto's van je fysiek voorbij gekomen?
Fijn..ik zit boven de 22.5. Als mijn bf schatting klopt zelfs op 22.9...Ik weet niet hoeveel ruimte ik nog heb: mijn FFMI is 22.1. In http://leanmuscleproject.com/how-to-use-ffmi-to-determine-your-potential/ een studie onder 157 'bodybuilders in some form' vond men: The researchers found that the the non-steroid group had an average FFMI of 21.8, whereas the steroid group had an average FFMI of 24.8.
Ik zit dus al boven het gemiddelde van die natty groep in de steekproef. Terwijl de beste natural bodybuilders tot 25 komen. Het is duidelijk dat ik als 54 jarige, met slechts 5 jaar trainingservaring nooit meer tot dat niveau ga komen.
Dus het is duidelijk tussen welke grenzen mijn ruimte nog zit![]()
Beste training weer! Maarre moest jij gister niet onder het mesWeek 5 Dag 1 high frequency 80 min
di benen+schouders+buik (sets X reps)
Barbell Squat
1x8 78 kg
OH Press
1x8 15 kg DB
Werksets: 4 sets x (8 squat ss. 7 OHP)
8x 93 kg BB Squat
7x 40 kg EZ Bar OHP -> 4x7 nu ook gehaald
DB Side Raises
1x10 4.5kg
Werksets: 3 sets x (9 side raises ss. 2x21 calf raises)
Sides 9x 12 kg
Standing calf raises (one legged): (21R + 21L) BW+25kg
AB-wheel (op tenen)
4x11
Div. rotator cuffs (ro+gr elastiek): exo en endo rotatie, retractie
Opm:
Bij OHP en ab-wheel rep erbij.

Fijn..ik zit boven de 22.5. Als mijn bf schatting klopt zelfs op 22.9...
Dat betekend niet al teveel gains meer voor Marvin, want schaal mezelf niet in de catogorie top naturel..
Beste training weer! Maarre moest jij gister niet onder het mes![]()
Gezien je post gister op fb. Maar zie dat het om een afspraak ging...of ik heb de verkeerde persoon voor meNee, niet onder een mes hoor. Hoe kom je daar bij?
Tussen 21-23 FFMI is haalbaar voor de meeste BB-ers volgens dat artikel. Daarboven moeten alle genen meezitten en de training en voeding op een professioneel nivo liggen om tot de 25. Jij bent wel jong begonnen en hebt heel wat trainingsjaren, dat is gunstig, maar aan voeding en trainings opbouw ga je niet veel meer veranderen (gezien discussies), dat is minder gunstig. En genen... daar moet je mazzel mee hebben.

Nope..geen (extreem) lange armen..Jullie kunnen altijd nog focussen op sterker worden, daar zit je niet zo gauw aan je max. Hoewel Marvin al fraaie stats heeft daarop... behalve die zielige bench natuurlijkLange armen?

What about...
Zo zou het doorgaans wel moeten werken, maar zoals je weet: hoe langer je traint hoe lastiger massa er bij plakken sowieso wordt.Wat ik me afvraag.... Werkt het nu zo dat als je sterker wordt, dat je ook meer massa kunt opbouwen? Stel dat Neet een paar maanden op kracht traint, er sterker uitkomt en dus ook zwaardere sets kan reppen. Meer stimulans = meer spier? Of werkt dat niet zo?
Zo zou het doorgaans wel moeten werken, maar zoals je weet: hoe langer je traint hoe lastiger massa er bij plakken sowieso wordt.