- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training weer rene, nu iets minder als 85minuten getraind?
Lekkere trainingen. Maar 85 minuten. oef... ik zou het niet volhouden.![]()
niksWat is er mis met een training van 85min of langer? Ik vind het zalig, ik ben meestal 90min bezig.
lekkere trainingen neet.
Wat doe je om je balans te verbeteren met die pistols eigenlijk?
Houd je je vast aan een paaltje ofzo?
Of pak je een plate vast voor je ter compensatie?
Of doe je een wallbaal onder je bibs en ga je zakken tot daar?
Wat is er mis met een training van 85min of langer? Ik vind het zalig, ik ben meestal 90min bezig.

oe je train klinkt lekker
ik word altijd vreemd aangekeken bij die face-to-wall squats haha, leuk om ze eens bij de ander te zien.
enne...graag gedaan die hint, denk dat dat je balans beter traint
trouwens...je had me onder de tafel met je marvin-opmerking![]()
Maar ik ben altijd blij als de pieper van 45 sec gaat....

Ik ben trots!Opm: Rustige train vandaag, vanwege veel wijn en een BBQ gisteren. Ik denk dat zelfs Marvin trots op me zou zijn vanwege de geschransde hoeveelheid spiesjes vis, kip en stokbrood, couscous salade etc.
Ik heb alleen de dubieuze worsten, speklappen en hamburgers gelaten voor wat het is....

Tja...that's not how I roll...En ik ga het echt niet compenseren, wordt toch geen Adonis meer![]()

Haha, hier ben ik ook wel benieuwd naar.Misschien een rare vraag, maar mijn vader is van dezelfde leeftijd. Heb jij geen tips om hem ook aan het trainen te krijgen?![]()
Ik kom ook maar eens in deze log meekijken!
Misschien een rare vraag, maar mijn vader is van dezelfde leeftijd. Heb jij geen tips om hem ook aan het trainen te krijgen?![]()
Ik ben trots!
Tja...that's not how I roll...
Haha, hier ben ik ook wel benieuwd naar.
@training: Ik vind het moeilijk inhoudelijk te reageren op iets waar ik weinig van begrijp/ervaring mee heb..

Hmm mijn vader is een beetje lui aangelegd dus dat is het jammere. Ik blijf gewoon op hem inpratenWelkom.
Pff nee, ik ben niet echt een motivator. Als iemand geen zin heeft om te trainen moet hij het vooral niet doen.
Ik kan wel zeggen dat ik in 4 jaar meer vorderingen heb gemaakt dan ik mogelijk zou houden. De buik is voor 3/4 weg, en er zit 10 kg extra spier aan. Dus dat is prima mogelijk als je rond de 50 bent. Andere mensen maken wel eens een opmerking dat ik steviger in de schouders ben geworden of zo, en dat is goed om te horen. Alleen bij jonkies gaat het allemaal nog sneller vooruit en die kunnen sneller herstellen.

Haha bbq gains, ik moet juist altijd die dubieuze hamburgers en worsten eten om aan mn kcal te komen
Lekkere training, lijkt wel redelijk op mn kickbox/explosiviteit sessies![]()
Hmm mijn vader is een beetje lui aangelegd dus dat is het jammere. Ik blijf gewoon op hem inpraten
En mooie progressie gemaakt trouwens in die 4 jaar!
lekker eten hoort er ook bij en dan heb je ook meer energie bij je trainingen!
Tja.. mensen aan de gang krijgen. T is vaak wel goed voor je hart om te gaan sporten. Je krijg er ook meer energie van. Misschien helpt dat tegen luiheid??![]()
dat is hier dus ook zo. Ik ben helemaal niet van kant en klaar. Komt veelal ook door mijn gluten en lactose intolerantie en pinda allergie. En zoet ben ik helemaal niet van. Enkel extra pure 99% chocolade..Gelukkig vind ik gezond eten ook het lekkerst, groenten, salades, basale en herkenbare producten, en ben ik niet zo van de kant-en-klaar zaken en van chocola en zoetigheid. En idd zonder voldoende eten geen energie.
Na een tijdje is het gewoon lekker om te trainen, en idd meer energie, beter lijf, betere houding, beter slapen. Maar het eerste begin... lastig.

maar zo te horen weet jij dat ook al!
wel veel minder last van pijn (nekhernia en uitval arm)