XXL Nutrition

Diverse trainingen

lekkere trainingen neet.

Wat doe je om je balans te verbeteren met die pistols eigenlijk?
Houd je je vast aan een paaltje ofzo?
Of pak je een plate vast voor je ter compensatie?
Of doe je een wallbaal onder je bibs en ga je zakken tot daar?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er mis met een training van 85min of langer? Ik vind het zalig, ik ben meestal 90min bezig.

lekkere trainingen neet.

Wat doe je om je balans te verbeteren met die pistols eigenlijk?
Houd je je vast aan een paaltje ofzo?
Of pak je een plate vast voor je ter compensatie?
Of doe je een wallbaal onder je bibs en ga je zakken tot daar?

Ja, ik houd me vast aan paal van diprek, maar een losse (5kg) plate is ook erg goed, dat zal ik de volgende keer weer eens doen. Thanks voor de hint.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Wat is er mis met een training van 85min of langer? Ik vind het zalig, ik ben meestal 90min bezig.

Ik ben een heel stuk ouder als jij he :D

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Calisthenics week 3 78.3 kg 14.5%
21 dec - 26 dec

zo: benen + schouders

Jumps from deep squat: 24x, 24x
1 legged stiff deadlift 9kg: 24x, 24x L+R (totaal 96x)
deep face-to-wall squats: 3x45 sec
rotator cuff exrs w elastic band (int+ext rotation, backward pull, dislocations)
horizontal dips: 4x5
static plank: 195 sec

Opm: Rustige train vandaag, vanwege veel wijn en een BBQ gisteren. Ik denk dat zelfs Marvin trots op me zou zijn vanwege de geschransde hoeveelheid spiesjes vis, kip en stokbrood, couscous salade etc.
Ik heb alleen de dubieuze worsten, speklappen en hamburgers gelaten voor wat het is....

oe je train klinkt lekker
ik word altijd vreemd aangekeken bij die face-to-wall squats haha, leuk om ze eens bij de ander te zien.

enne...graag gedaan die hint, denk dat dat je balans beter traint ;)

trouwens...je had me onder de tafel met je marvin-opmerking :D

Lekker getraind en lekker gegeten ook zo te horen! :D

oe je train klinkt lekker
ik word altijd vreemd aangekeken bij die face-to-wall squats haha, leuk om ze eens bij de ander te zien.

enne...graag gedaan die hint, denk dat dat je balans beter traint ;)

trouwens...je had me onder de tafel met je marvin-opmerking :D

Ja, in een zaal ziet het er helemaal niet uit natuurlijk, je neus tegen de muur en de poepert naar achteren ;) Maar ik ben altijd blij als de pieper van 45 sec gaat....

Ha ha, kijken of Marvin dit ook ziet...

Lekker getraind en lekker gegeten ook zo te horen! :D

Ja, af en toe wat meer eten en minder trainen moet kunnen ;)
En ik ga het echt niet compenseren, wordt toch geen Adonis meer ;)

Ik kom ook maar eens in deze log meekijken!

Misschien een rare vraag, maar mijn vader is van dezelfde leeftijd. Heb jij geen tips om hem ook aan het trainen te krijgen? :D

Opm: Rustige train vandaag, vanwege veel wijn en een BBQ gisteren. Ik denk dat zelfs Marvin trots op me zou zijn vanwege de geschransde hoeveelheid spiesjes vis, kip en stokbrood, couscous salade etc.
Ik heb alleen de dubieuze worsten, speklappen en hamburgers gelaten voor wat het is....
Ik ben trots!:D:D
En ik ga het echt niet compenseren, wordt toch geen Adonis meer ;)
Tja...that's not how I roll...:o:rolleyes:

Misschien een rare vraag, maar mijn vader is van dezelfde leeftijd. Heb jij geen tips om hem ook aan het trainen te krijgen? :D
Haha, hier ben ik ook wel benieuwd naar.

@training: Ik vind het moeilijk inhoudelijk te reageren op iets waar ik weinig van begrijp/ervaring mee heb..

Ik kom ook maar eens in deze log meekijken!

Welkom.
Pff nee, ik ben niet echt een motivator. Als iemand geen zin heeft om te trainen moet hij het vooral niet doen.
Ik kan wel zeggen dat ik in 4 jaar meer vorderingen heb gemaakt dan ik mogelijk zou houden. De buik is voor 3/4 weg, en er zit 10 kg extra spier aan. Dus dat is prima mogelijk als je rond de 50 bent. Andere mensen maken wel eens een opmerking dat ik steviger in de schouders ben geworden of zo, en dat is goed om te horen. Alleen bij jonkies gaat het allemaal nog sneller vooruit en die kunnen sneller herstellen.

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Ik ben trots!:D:D
Tja...that's not how I roll...:o:rolleyes:

Haha, hier ben ik ook wel benieuwd naar.

@training: Ik vind het moeilijk inhoudelijk te reageren op iets waar ik weinig van begrijp/ervaring mee heb..

Jij kan nog een adonis worden, dat is het verschil :D

Nette bbq. Couscous salade is lkkr

inn!

Welkom.
Pff nee, ik ben niet echt een motivator. Als iemand geen zin heeft om te trainen moet hij het vooral niet doen.
Ik kan wel zeggen dat ik in 4 jaar meer vorderingen heb gemaakt dan ik mogelijk zou houden. De buik is voor 3/4 weg, en er zit 10 kg extra spier aan. Dus dat is prima mogelijk als je rond de 50 bent. Andere mensen maken wel eens een opmerking dat ik steviger in de schouders ben geworden of zo, en dat is goed om te horen. Alleen bij jonkies gaat het allemaal nog sneller vooruit en die kunnen sneller herstellen.
Hmm mijn vader is een beetje lui aangelegd dus dat is het jammere. Ik blijf gewoon op hem inpraten :D

En mooie progressie gemaakt trouwens in die 4 jaar!

Haha bbq gains, ik moet juist altijd die dubieuze hamburgers en worsten eten om aan mn kcal te komen :p

Lekkere training, lijkt wel redelijk op mn kickbox/explosiviteit sessies :)

Hi hi, vanwege de BBQ? Maar welkom iig.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Haha bbq gains, ik moet juist altijd die dubieuze hamburgers en worsten eten om aan mn kcal te komen :p

Lekkere training, lijkt wel redelijk op mn kickbox/explosiviteit sessies :)

Mwwa, die squat sprongen zijn wel explosief, maar de rest was rustig hoor. Hoewel je zo'n 1 legged SLDL altijd behoorlijk voelt de volgende dag.

lekker eten hoort er ook bij en dan heb je ook meer energie bij je trainingen!

Tja.. mensen aan de gang krijgen. T is vaak wel goed voor je hart om te gaan sporten. Je krijg er ook meer energie van. Misschien helpt dat tegen luiheid?? :p

Hmm mijn vader is een beetje lui aangelegd dus dat is het jammere. Ik blijf gewoon op hem inpraten :D

En mooie progressie gemaakt trouwens in die 4 jaar!

En het is ook wel een beetje confronterend om met een zoon die heel buff is naar een gym te gaan, terwijl hij zich misschien niet zo prettig voelt met een buikje en slechtere conditie. Misschien eerst een setje dumbells op zolder leggen of zo...?

En thanks.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

lekker eten hoort er ook bij en dan heb je ook meer energie bij je trainingen!

Tja.. mensen aan de gang krijgen. T is vaak wel goed voor je hart om te gaan sporten. Je krijg er ook meer energie van. Misschien helpt dat tegen luiheid?? :p

Gelukkig vind ik gezond eten ook het lekkerst, groenten, salades, basale en herkenbare producten, en ben ik niet zo van de kant-en-klaar zaken en van chocola en zoetigheid. En idd zonder voldoende eten geen energie.

Na een tijdje is het gewoon lekker om te trainen, en idd meer energie, beter lijf, betere houding, beter slapen. Maar het eerste begin... lastig.

Gelukkig vind ik gezond eten ook het lekkerst, groenten, salades, basale en herkenbare producten, en ben ik niet zo van de kant-en-klaar zaken en van chocola en zoetigheid. En idd zonder voldoende eten geen energie.

Na een tijdje is het gewoon lekker om te trainen, en idd meer energie, beter lijf, betere houding, beter slapen. Maar het eerste begin... lastig.
dat is hier dus ook zo. Ik ben helemaal niet van kant en klaar. Komt veelal ook door mijn gluten en lactose intolerantie en pinda allergie. En zoet ben ik helemaal niet van. Enkel extra pure 99% chocolade.. :o
Maar ben eerder van goed vullend eten waar ik energie van krijg. En reken maar dat dat lekker kan zijn hoor. :D maar zo te horen weet jij dat ook al!

Het trainen is ook gewoon lekker. Ook al heb ik een keer geen zin en ga ik toch en geeft dat echt wel een lekker gevoel. Meer energie en voldoening. Maar beter slapen merk ik niets van. :o wel veel minder last van pijn (nekhernia en uitval arm)

Terug
Naar boven