Fitness Seller

Diverse trainingen

Da's zeker waar ja, kan je ook wat goede oefeningen mee doen.

Ja, kan ook prima maar als de triceps of schouders het meeste doen is het niet een ideale borst oefening.
En allemaal een fijne kerst. Ik ga nog gwn trainen morgen hoor (thuis...)
Ik ga morgen ook nog even thuis aan de gang

fijne dagen neet!!

Train ze dan morgen! En vergeet niet te genieten van de kerst he! ;)

• Topic Starter Topic Starter
do: benen + buik + biceps

muziek: Maximo Park - Too Much Information. Lekker.
Pixies - Indie Cindy. De Pixies zijn niet helemaal mijn bandje maar wel veel energie met trainen!

Jumps from deep squat: 25x, 25x
Swiss ball hamstring bridge: 4x9 x 2 sec
Full pistol squats: 3x10 L+R (totaal 30) met losse 5kg plaat
Frog crunches: 2x24
1 legged box squats: 3x6 R+L (totaal 36)
Hip flexor stretch: 2x30 sec L+R
Slow sissy squats: 2x20
Chin-ups: 4x10
Frog crunches: 2x24
Inverted rows to face, supinated grip : 3x12
Leg raises from dip: 3x10

Opm: Door al die verhalen over hip thrusts heb ik de laatste set hamstring bridge met een 10 kg plaat op de buik gedaan... pff dat beetje extra voel je wel in de hammies! En pistols met een losse plaat zijn een goede progressie!

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Ik ga morgen ook nog even thuis aan de gang

Goed zo, lekker bijhouden alles!

Train ze dan morgen! En vergeet niet te genieten van de kerst he! ;)

Dank, allemaal hetzelfde gewenst.

Dat gaat volgens mij helemaal goed komen..Neet weet volgens mij wel wat goed en lekker eten is!:thumbs:

Zeker: portobello's met noten, blauwe kaas en peer uit de oven, met veldsla, rucola en een Gruner Veltliner uit Oostenrijk, wat mijn moeder en m'n broer gaan maken is nog een verrassing...

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Thnx, maar op een gegeven moment gaat de secondenwijzer wel heeeeul langzaam voor m'n gevoel ;)

Nice train op eerste kerstdag!
Jij ook nog een mooie 2e kerstdag Rene!

lekker hoor ook op kerst trainen. :)

Nice train op eerste kerstdag!
Jij ook nog een mooie 2e kerstdag Rene!

lekker hoor ook op kerst trainen. :)

Thanks, daarna ging het ook bergaf.... met de auto naar m'n ouders ipv de fiets
en goed veel gevroten....

vanavond kleine training.

za: triceps + buik

muziek: Blur - Beetlebum, lang niet gehoord. Song 2: heerlijk om de laatste reps eruit te persen (niet dat het vandaag nodig was...)

upright dips + bicycles (super): 1x12 ss. 1x24; totaal 4x
diamond push-ups: 2x22
side bridges: 2x15 L+R (totaal 60x)
supinated push-ups: 2x20
twisting (L+R) leg raises from dip: 3x12

Tja.. kerst he... :rolleyes:
eten we niet allemaal wat teveel dan he. ;)

Maar toch even lekker getraind zo te zien. :thumb:

Voeding die past bij een rustdag tussen kerst en oudjaar:
2 sneeen kerststol (Trommele, met spijs + roomboter)
pot koffie
beschuit met roomboter+hagelslag
4 boterhammen (kaas,salami,nutella)
veldsla/rucola/komkommer met vinaigrette
helft van 4p ovenschotel: lasagna,koolraap,champignon,varkensgehakt (uit saucijs gesloopt) en beschamel met foelie+nootmuskaat (oh j en roomboter en 1/2 pot zure room)
pff kon geen toetje meer bij
2 manderijntjes

argh alle trainingslog worden eetdagboekjes ;)

wel lekkere trains tussendoor

Ja, ik weet niet waarom ik behoefte kreeg om een eetdagboek voor gisteren te maken, ga het toch niet konsekwent bijhouden...

Misschien toch even bevestiging voor jezelf dat je na het eten van kerst ook weer een "normaal" dagritme qua eten kan hebben? Ik weet het niet.. Maar mogelijk een idee??

Misschien toch even bevestiging voor jezelf dat je na het eten van kerst ook weer een "normaal" dagritme qua eten kan hebben? Ik weet het niet.. Maar mogelijk een idee??

Ja even het dagritme weer oppakken. Ik was wel verbaasd over de halve ovenschotel die ik leeg at... het goede nieuws is dat ik 3 ons was afgevallen met kerst (dus constant gebleven), vandaag fiets repareren en kan nog even eruit ook...

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Calisthenics week 4 78.2 kg 14.5%
28 dec - 2 jan 2015

zo: benen + schouders

Jumps from deep squat: 25x, 25x
1 legged stiff deadlift 9kg: 25x, 25x L+R (totaal 100x)
deep face-to-wall squats: 3x45 sec
rotator cuff exrs w elastic band (int+ext rotation, backward pull, dislocations)
static handstands (tegen deur): 2x50 sec
static plank: 195 sec

Dagritme is ook helemaal omgegooid met die dagen... das het nadeel. Maar ik moet zeggen juist de dag erna heb je gek genoeg best wel trek. Ik wel althans. Maar toch 3 ons afgevallen. Doe je netjes met kerst! :D

Lekker getraind!

Lekker getraind weer!
Train je nog volgens een bepaald schema op dit moment? Kan zijn dat ik iets heb gemist maar ik mis de 5x5

Ik vind het knap...afvallen met kerst!

Behoorlijk lang planck trouwens!!

die planks blijf ik me om verbazen :eek:

Dagritme is ook helemaal omgegooid met die dagen... das het nadeel. Maar ik moet zeggen juist de dag erna heb je gek genoeg best wel trek. Ik wel althans. Maar toch 3 ons afgevallen. Doe je netjes met kerst! :D

Lekker getraind!

Lekker getraind weer!
Train je nog volgens een bepaald schema op dit moment? Kan zijn dat ik iets heb gemist maar ik mis de 5x5

Klopt dat de 5x5 gestopt is, ik noem deze periode 'calisthenics', omdat de meeste zaken met BW alleen worden gedaan. De volgende periode wil ik iets meer met hogere reps en gewichten doen, Kelei of Y3T die kant op....

Ik vind het knap...afvallen met kerst!

Behoorlijk lang planck trouwens!!

3 ons bij 1 meting zegt niks hoor. Het gemiddelde van de laatste 4 is wel 1 ons gedaald (!!!)

Plank probeer ik al 2 jaar steeds paar seconden langer vast te houden, er komt nu bijna niets mee bij (max bereikt?)

di: rug + borst

pronated grip pull-ups: 5x7
neutral grip pull-ups: 4x7
superman hyper extensions: 4x20 sec
static lat hangs: 3x40 sec
inverted rows: 3x12
rechte (chest) dips: 11-11-11x
loosely tucked lever: 3x15 sec
towel push-ups: 3x15
icecream-makers: 3x7
static plank: 195 sec

Opm: die icecream makers gingen best goed voor het eerst, je hangt heel even in een echte lever. Voel je goed trekken in de latissimusses...

Terug
Naar boven