- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je verwart hier creatine met trenEn je schijnt uiteindelijk ook droger te kunnen worden...denk dat je dan meer spiermassa moet winnen om dat te veroorzaken..

Vocht in de VVM geeft wel betere statsIk meende dat je zei dat je niet echt wat merkte van creatine toch?
Nu dus wel als je wat vocht vasthoudtMaar dat is vast niet wat je bedoelde
Lekker getraind!

Bij de eerste werk set was ik bang dat ik niet terug omhoog kwam, beetje schrikken zonder rek. Maar de volgende sets gingen iets beter.
Wel beetje stijve poten nu van de sq.Poe Poe..maar wel een puike squat meneer.
108 kg...ik vind 100 kg al superzwaar
Zit zelf ook weer aan creatine te denken..ja je kan vocht vasthouden ik heb ook vaker een bolle buik als ik het gebruik. Geloof dat ik het 5 jaar geleden voor het laatst gebruikt heb maar dan in een combidrankje en toen merkte ik er weinig van qua vocht maar wel in kracht. En je schijnt uiteindelijk ook droger te kunnen worden...denk dat je dan meer spiermassa moet winnen om dat te veroorzaken.. Of dat ons nog lukt?
Maar training ziet er goed en zwaar uit daar zal het niet aan liggen

Thanks, ben ook blij!
Zekers, maar als jij zou door gaat hou ik die voorsprong geen jaarHoppa weer een PR! Je benchpress gaat lekker!
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Ja, gaat zeker lekker. Zou het toch het creatine effect zijn?
Whuut, je gaat echt superlekker Neet, mooie progressie!!
Thanks, ben er ook erg tevreden mee.