Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je precies met naverbranding?zo Cardio
395 kCal
hardlopen 5.25 km met 8x50 sprintjes
+ 137 kCal naverbranding
planning: naar Leiderdorp fietsen vnv +/- 525 kCal 23 km
Ghe he, thanks.
Idd.
Als je de HR meter een half uur laat doorlopen na het lopen zie je de naverbranding, en dat is best nog een aardige hoeveelheid.Wat bedoel je precies met naverbranding?
Flink wat cardio weer Neet...zomer komt eraan?
Ja zo denk ik er ook over
Cutten is dat wel goed op onze leeftijd
Verliezen we dan niet te veel spiermassa
..tja weet het ook niet. Denk dat rond onderhoud eten en iets cardio dan beter werkt.
Oké hoe heb je het gedaan en hoe lang er over gedaan.....ben wel nieuwsgierig. Altijd goed om een succesverhaal te horenMijn cut heeft toch wel aangetoond dat je geen spiermassa hoeft te verliezen, in ieder geval zo weinig dat je geen kracht verliest.
Het geheim: https://forum.bodybuilding.nl/topics/big-lebowski-on-a-diet.391909/Oké hoe heb je het gedaan en hoe lang er over gedaan.....ben wel nieuwsgierig. Altijd goed om een succesverhaal te horen
Ja zo denk ik er ook over
Cutten is dat wel goed op onze leeftijd
Verliezen we dan niet te veel spiermassa
..tja weet het ook niet. Denk dat rond onderhoud eten en iets cardio dan beter werkt.
Wat is volgens jou het verschil tussen -300kcal in je dieet te hanteren, of +0kcal en -300 via cardio?
Bij beide komt je uit op een netto waarde van -300kcal per dag, waarbij je onderhoud gewoon hoger ligt op de laatstgenoemde. De deficit is en blijft hetzelfde,eveneens het vet en spierverlies lijkt me?
Ja denk dat je wel gelijk hebtWat is volgens jou het verschil tussen -300kcal in je dieet te hanteren, of +0kcal en -300 via cardio?
Bij beide komt je uit op een netto waarde van -300kcal per dag, waarbij je onderhoud gewoon hoger ligt op de laatstgenoemde. De deficit is en blijft hetzelfde,eveneens het vet en spierverlies lijkt me?
Cardio lijkt me echter wel van toegevoegde waarde als je wilt blijven werken aan je conditieWat is volgens jou het verschil tussen -300kcal in je dieet te hanteren, of +0kcal en -300 via cardio?
.Yea buddy

Wat is volgens jou het verschil tussen -300kcal in je dieet te hanteren, of +0kcal en -300 via cardio?
Je kan iets meer etenJa denk dat je wel gelijk hebt
Achteraf gezien maakt het niets uit

en dat ook... altijd handig als je bij een bomalarm het station moet verlatenCardio lijkt me echter wel van toegevoegde waarde als je wilt blijven werken aan je conditie.

Ja, de trein van Den Haag naar Schiphol waar ik net in zat reed niet verder dan leiden vanwege bomalarmtja dat kan je zomaar hebben tegenwoordig een bommelding
er zijn gekke mensen op de wereld