XXL Nutrition

Diverse trainingen

Gaat nog steeds knalhard hier. Super Reneetje.

Hardlopen en fietsen op 1 dag.. Flinke cardio :)

zo Cardio

395 kCal
hardlopen 5.25 km met 8x50 sprintjes
+ 137 kCal naverbranding

planning: naar Leiderdorp fietsen vnv +/- 525 kCal 23 km
Wat bedoel je precies met naverbranding?

Flink wat cardio weer Neet...zomer komt eraan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.144
Gaat nog steeds knalhard hier. Super Reneetje.
Ghe he, thanks.
Hardlopen en fietsen op 1 dag.. Flinke cardio :)
Idd.
Wat bedoel je precies met naverbranding?

Flink wat cardio weer Neet...zomer komt eraan?
Als je de HR meter een half uur laat doorlopen na het lopen zie je de naverbranding, en dat is best nog een aardige hoeveelheid.
Ja, idd. Ik ga niet cutten heb ik besloten, maar als ik er met cardio nog 1-2 kg afkrijg ben ik wel tevreden.

Ja zo denk ik er ook over
Cutten is dat wel goed op onze leeftijd
Verliezen we dan niet te veel spiermassa
..tja weet het ook niet. Denk dat rond onderhoud eten en iets cardio dan beter werkt.

..tja weet het ook niet. Denk dat rond onderhoud eten en iets cardio dan beter werkt.

Mijn cut heeft toch wel aangetoond dat je geen spiermassa hoeft te verliezen, in ieder geval zo weinig dat je geen kracht verliest.

Mijn cut heeft toch wel aangetoond dat je geen spiermassa hoeft te verliezen, in ieder geval zo weinig dat je geen kracht verliest.
Oké hoe heb je het gedaan en hoe lang er over gedaan.....ben wel nieuwsgierig. Altijd goed om een succesverhaal te horen

je gaat lekker rene :D

Wat is volgens jou het verschil tussen -300kcal in je dieet te hanteren, of +0kcal en -300 via cardio?
Bij beide komt je uit op een netto waarde van -300kcal per dag, waarbij je onderhoud gewoon hoger ligt op de laatstgenoemde. De deficit is en blijft hetzelfde,eveneens het vet en spierverlies lijkt me?

Wat is volgens jou het verschil tussen -300kcal in je dieet te hanteren, of +0kcal en -300 via cardio?
Bij beide komt je uit op een netto waarde van -300kcal per dag, waarbij je onderhoud gewoon hoger ligt op de laatstgenoemde. De deficit is en blijft hetzelfde,eveneens het vet en spierverlies lijkt me?
Ja denk dat je wel gelijk hebt
Achteraf gezien maakt het niets uit

Cardio lijkt me echter wel van toegevoegde waarde als je wilt blijven werken aan je conditie :).

• #3.154

Ja denk dat je wel gelijk hebt
Achteraf gezien maakt het niets uit
Je kan iets meer eten :)
Cardio lijkt me echter wel van toegevoegde waarde als je wilt blijven werken aan je conditie :).
en dat ook... altijd handig als je bij een bomalarm het station moet verlaten :D

tja dat kan je zomaar hebben tegenwoordig een bommelding
er zijn gekke mensen op de wereld

• #3.156
tja je moet verdachte dingen doorgeven... in elke trein zit wel een malloot die verdacht kan zijn
Vrees dat het de komende dagen niet beter gaat worden met de treinen er vergeet altijd wel een persoon zijn tasje mee te nemen
je kan ook eigenlijk geen risico meer nemen door niet elk vergeten pakje te controleren dus dat geeft een hoop vertraging straks

Meer eten + goed voor cardiovasculair systeem. In theorie maakt het voor vetverlies weinig uit. Heel zachtjes zeg ik nu.. ik merk wel dat het sneller gaat wanneer ik een deficit creëer icm cardio.

• #3.159
di benen+rug+biceps+delts (sets X reps) 70 min.

Barbell Squat (zwaar)
1x8 78 kg
4x6 108 kg

Pendlay Row
1x10 68kg
4x7 78 kg

Biceps Curls EZ bar
9-9-9-9x 34 kg -> goeie :fire:

DB Lying Batwings (2 DB)
4x15 15 kg (1 sec vasthouden)

Upright row EZ bar
10-10-9-9 34 kg

Opm:
Sq PR van vorige week herhaald, 2 reps erbij op curls en rows. Maar geen puf meer
voor de geplande bulgarian squats.

Erg goed hoor die squat
108 kg is geen kattepis

Terug
Naar boven