- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was zeker geen kattepis. Vond het wel weer best kwa squats voor vandaag

Mmm, nee. Dit is de laatste week van deze periode. Ik wil op een ander systeem overstappen (Texas Method).Goed bezig weer met de squat. Volgende week een PR?![]()
Ja, dat was ook wel een beetje mijn bezwaar, maar ze hameren zo op het belang van het herstel wat hierin gebouwd zit, dat ik het toch een periode wil proberen. En voor UB vind ik het ook weinig, maar daar lig ik niet mee achter, dus dat kan welWel over gelezen maar vond het te weinig oefeningen en sets
Maar voor kracht zal het best goed werken

Ja, dat was ook wel een beetje mijn bezwaar, maar ze hameren zo op het belang van het herstel wat hierin gebouwd zit, dat ik het toch een periode wil proberen. En voor UB vind ik het ook weinig, maar daar lig ik niet mee achter, dus dat kan wel![]()

Ik kan het overwegenIk denk dat de Texas Methode op jouw leeftijd zeer geschikt is! Je hebt ook meer dan genoeg trainingservaring lijkt mij.
Qua UB is het misschien een beetje weinig volume, maar je kan natuurlijk altijd overwegen wat extra pompwerk/bodyweight-oefeningen in te voegen.

Why notHmm oké dat herstel is ook wel een Dingetje voor mij.
Heb toch nog af en toe een slechte periode met weinig herstel in de traps
Moet ik misschien wel met je mee gaan doen![]()

Ik doe altijd maar 5-6 weken met een schema ....

Per ciesNiets mis met af en toe een nieuw programma proberen.. Het zou mooi meegenomen zijn als deze aanpak bij je blijkt te passen.

Das een mooie afsluiter van deze periode dus!
Doet de crea toch nog wat he!![]()
Zeer nette bench hoor! congrats met de VPR!
Nog steeds 76kg?

Wat pak je dan als warm-up?Was zeker geen kattepis. Vond het wel weer best kwa squats voor vandaag
Mmm, nee. Dit is de laatste week van deze periode. Ik wil op een ander systeem overstappen (Texas Method).
Ik ben een heel slechte opwarmerWat pak je dan als warm-up?
Of ga je eerst een paar setjes op laag gewicht.
Texas Method is een echte PL trainings methode.
Direct je CZ prikkelen door zwaar te gaan.
We gaan het meemakenKom maar op met die Texaanse Methode, doe jij wel effetjes!![]()