grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond vanochtend ook stil in de wind toen ik aan het fietsen was. Lekker zonnetje maar klote windCardio fietsen
900 kCal, 34.2 km terug behoorlijk buffelen tegen wind![]()
Koste wel een zweetdruppeltje, jaStond vanochtend ook stil in de wind toen ik aan het fietsen was. Lekker zonnetje maar klote wind

Goede cardio weer!Cardio fietsen
900 kCal, 34.2 km terug behoorlijk buffelen tegen wind![]()
Boef!Goede cardio weer!Vandaag staat er ook een straf windje!
Nog leuke paas plannen?

Behalve eten? 2x uit etenGoede cardio weer!Vandaag staat er ook een straf windje!
Nog leuke paas plannen?
Misschien morgen hardlopen (sprintjes), afhankelijk van de regen, want mietje 
We see what you did there

Thanks. Nee geen strafcardio, ben van mening dat het belangrijk is wat je energie balans over een maand is, niet van dag tot daggoeie training rene.
2x uit eten en dan hardlopen in de zin van strafcardio?

Gym in Brussel gewoon open?Mooi begin van een nieuw blok hoor. Ik ben Eerste Paasdag ook maar begonnen met een stevige training
![]()
Thanks. Nee geen strafcardio, ben van mening dat het belangrijk is wat je energie balans over een maand is, niet van dag tot dag
Gym in Brussel gewoon open?

Bangelijk goei bezig, gast!Daarmee kon je het wel eens aan t rechte eind hebben. Hehe!
Oui! Vandaag en morgen Basic-Fit van 10:00-16:00. Ik ben nu onderweg naar Antwerpen, dus daar gaan we morgen ook gewoon lekker knallen![]()
Later als ik groot ben, bedoel je?Goeie training hoor, Neet. Denk dat TM je behoorlijk wat kracht kan opleveren en dat is altijd mooi voor later!
Wel een klein stukje gefietst naar park om hard te lopen. Lag bijna in de Vliet inderdaadHehe, wees blij dat je vandaag niet bent gaan fietsen. Deze wind is echt sick![]()