AndroidHealthClinic

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.261
prima training ziet er netjes uit 90% best heavy
Thnx. Maar 90% van 5RM daar zou je volgens de statistieken 7-8 reps mee moeten kunnen maken, maar Rippetoe laat daar 5x5 mee doen. Dat vind ik niet zwaar.
PS
Dat maakt het wel mogelijk dat ik volgende week nieuwe, hogere 5RMs ga zetten :)

Op naar de hogere 5RM's dan. :D
Lekker getraind René

• #3.263
Ik wil nog wel iets afvallen voor de vakantie, maar ga niet cutten, alleen meer cardio doen.

tot nu toe:

week 1 76.9 kg fitness+cardio 2500+1400=3900 kCal
week 2 77.0 kg fitness+cardio 1300+2640=3940 kCal

Dat schiet nog niet op :(
Een belangrijke oorzaak is dat de texas method (3x vnl benen waarvan 1 dag herstel training) een stuk minder intensief is dan de vorige periode (high frequency, 4x semi FB per week). Ik ben bang dat de cardio nog meer omhoog moet om resultaat te krijgen :(

Begint een beetje op Marvin's strafcardio te lijken dan. :D

Ik wil nog wel iets afvallen voor de vakantie, maar ga niet cutten, alleen meer cardio doen.

tot nu toe:

week 1 76.9 kg fitness+cardio 2500+1400=3900 kCal
week 2 77.0 kg fitness+cardio 1300+2640=3940 kCal

Dat schiet nog niet op :(
Een belangrijke oorzaak is dat de texas method (3x vnl benen waarvan 1 dag herstel training) een stuk minder intensief is dan de vorige periode (high frequency, 4x semi FB per week). Ik ben bang dat de cardio nog meer omhoog moet om resultaat te krijgen :(
Strenght comes at a price! :D

• #3.266
Of je gooit toch je dieet circa 200kcals per dag omlaag?:dunno:

• #3.269
Je volgt toch echt een powerlifting routine..? :P
Kan je de rustdagen een beetje aan trouwens, of heb je al behoefte weer te gaan trainen?

Van TM groei je ook wel hoor. Plus een powerlifter kan baat hebben bij een poosje hyperthrofie, een bb'er aan een poosje kracht.

• #3.273
Je volgt toch echt een powerlifting routine..? :P
Kan je de rustdagen een beetje aan trouwens, of heb je al behoefte weer te gaan trainen?
Ik houd me voorlopig wel aan de 3 dagen. Komt wel goed uit met al het fietsen en hardlopen van de laatste tijd :)
Van TM groei je ook wel hoor. Plus een powerlifter kan baat hebben bij een poosje hyperthrofie, een bb'er aan een poosje kracht.
Uit kruisbestuiving komen de mooiste zaken :)

Minder oefeningen zal waarschijnlijk ook minder cal verbranden
Maar petje af lekkere training

• #3.276
  • #3.277
  • #3.278
O boy... er is het een en ander verloren gegaan in een restore van de site volgens mij :(

• #3.279
Week 2 Dag 2 TM

di Recovery dag -------- 60 min

Squat
1x14 BW ATG
1x8 68 kg ATG
2×5 83 kg flink below par

Bench Press
1x15 15 kg DB
3×5 73 kg

Chin Ups
3x8 BW + 5 kg -> 2.5 kg er op

Back Extensions
5×8 BW + 2.5 kg -> schijf in gestrekte armen

Opm: voelt idd aan als een rustige recovery. Van die back extensions ben ik
een beetje bang dat ze niet OK zijn voor de lage rug. Ik doe ze op deze manier:
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/hyperextensions-with-no-hyperextension-bench Vooral niet teveel 'omhoog' komen dan maar.

Terug
Naar boven