XXL Nutrition

Diverse trainingen

Oei, dat klinkt als een nare griep! Get well soon!

Nee joh, dat is helemaal niet de bedoeling :(.
Ontzettend balen, je zult je flink waardeloos voelen denk ik..
Beterschap, ik hoop dat je snel opknapt :kiss:

Ai, beterschap, man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.304
Ja erg slapjes. :(
Thanks, hoop dat het gauw opknapt.

Sterkte Rene. Kan je eten een beetje wegkrijgen nu?

• #3.306
Heb een maand geleden ook zoiets gehad. Is veel vocht maar dat komt er ook weer snel bij. Kurk er in René :)

sterkte rene!

Pff.. een paar sneetjes geroosterd stokbrood met kaas of jam en nog steeds erg veel gepruttel van binnen. Nog maar even voorzichtig blijven doen.

Oei dat klinkt nog niet fantastisch. Ik heb het ook eens gehad :(. Enkel licht verteerbare producten eten iig!

• #3.311
Thanks allen. Die cola is trouwens niet zo gek, heb daar zelf ook wel eens baat bij gehad, maar dat was in de subtropen waar ernstige diarrhee snel gevaarlijk kan worden, en cola 1:1 met mineraalwater verdund, en daarnaast zoute chips is een bacterievrije vochtbron die bij ieder benzinestation te koop is, en werkt als ORS (door het zout).

Cola is een twijfelgevalletje bij buikgriep, lees ik [Link niet meer beschikbaar] (lijkt me betrouwbaar). In ieder geval zonder prik drinken. Ik heb het zelf wel altijd gedaan, krijg je toch lekker wat kcals binnen. Heb altijd een 2L fles in huis voor het geval dat. En chocomel bij gewone griep, zitten nog meer kcals in :)

Beterschap!

• #3.313
Pff... het valt niet mee. Gisteren avond weer wat gegeten maar daar kreeg ik spijt van. Weer ieder half uur uit bed, tot om 03:00 ik helemaal van onder tot boven weer leeggekakt was. Toen kon ik eindelijk doorslapen :(
Gewicht in 3 dagen tijd van 76.9 naar 73.6 kg.

das allemaal vocht joh rene, ff knallen straks en je zit zo weer op je oude gewicht ;)

• #3.315
Vervelend..en je bent straks nog een weekje zwak als je er van af bent.
Creatine moet je vast ook weer opladen want dat zorgt voor meer vocht in de spieren toch?

beterschap!!

Hang in there! :kiss:

Beterschap kerel...

Sterkte en beterschap.

Terug
Naar boven