Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zwaarder bedoel je toch ook?
Ja is zo'n beetje hetzelfde. Ik doe ze op een bankje met mijn voeten achter stang gehaakt.Gewoon Chins én pull-ups doen man!Fijne train weer trouwens. Die back extensions zijn hyper extensions Neem ik aan?
Gewoon Chins én pull-ups doen man!Fijne train weer trouwens. Die back extensions zijn hyper extensions Neem ik aan?

.Een chin up kan je veel sneller extra gewicht bij hangen en is dus per definitie veel manniger!
Vind ik niet. Een chin up leg duidelijk meer nadruk op lats & biceps. En trek je meer gewicht. Als je meer upperback willt,zijn daar betere oefeningen die je betere contractiesen een betere ROM bezorgen. Tenzij je natuurlijk perfecte
pull ups kan doen. Maar zo ken ik niet veel mensen... helemaal niet veel.

Gelukkig maakt het niet uit wat een uitgemergelde Parkinson-patiënt vindt!![]()
Gerapporteerd wegens racisme!Ik ben geen racist! Van binnen zijn we allemaal blank!

Ik kan helemaal niks perfectVind ik niet. Een chin up leg duidelijk meer nadruk op lats & biceps. En trek je meer gewicht. Als je meer upperback willt,
zijn daar betere oefeningen die je betere contractiesen een betere ROM bezorgen. Tenzij je natuurlijk perfecte
pull ups kan doen. Maar zo ken ik niet veel mensen... helemaal niet veel.

Een chin up kan je veel sneller extra gewicht bij hangen en is dus per definitie veel manniger!
Ach... da's is zielig voor RobkeGelukkig maakt het niet uit wat een uitgemergelde Parkinson-patiënt vindt!![]()

Shit happens... wel tot de max gegaan vandaag dus!Week 3 Dag 3 TM
do Intensiteit dag --------60 min
Squats warmup, then work up to one single, new 5RM
1x12 BW ATG
1x8 78 kg
1x6 98 kg
1x5 110.5 kg
Bench Press, warm-up, then work up to one single, new 5RM
1x12 15 kg DB
1x5 68 kg
1x5 78 kg
1x5 85.5 kg -> enorme F! zelfs geen 1 rep, en zelfs 83 kg lukte vandaag niet