- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Snap er niks van... volgende keer (hopelijk) beter....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap er niks van... volgende keer (hopelijk) beter....
Lichter? Het moet zwaarder.Pff.. Balen zeg! Drukke tijden? Misschien was je in je hoofd met andere dingen bezig? Volgende x in ieder geval even wat lichter beginnen lijkt mij.
Precies, snel vergetenJoh, snel vergeten en naar de volgende training! Kan gebeuren..

Ik weet het niet. Ik kak weer als vanouds.Misschien dat je lichaam "achter de schermen" nog druk was met dat buikgriepje?
Ja hoor, dat heb ik ook vaak gedaan. Maar ik wil ook de gripkracht in mijn handen wel verbeteren, alleen niet ten koste van progressie bij de DL.Ga je in het vervolg wel straps gebruiken ivm grip of wil je daar niet aan?
so wie es geh"ohrtJa hoor, dat heb ik ook vaak gedaan. Maar ik wil ook de gripkracht in mijn handen wel verbeteren, alleen niet ten koste van progressie bij de DL.
Magnesium!Ja hoor, dat heb ik ook vaak gedaan. Maar ik wil ook de gripkracht in mijn handen wel verbeteren, alleen niet ten koste van progressie bij de DL.
Fiets handschoentjes!
Dat zegt toch meer iets over jou dan over deze pagina?Een hele pagina gelezen en wat ik onthoud:"ik kak weer als vanouds"![]()