MuscleMeat

Diverse trainingen

Netjes je gewicht gelijk gebleven!
enne.. enjoy de piguin waggel vandaag! :D
lekker getraind!

Netjes hoor! Niks aangekomen op vakantie:thumbs:

Gelijk weer beginnen met leg-day...gooood!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.423
haha lekker rene! mijn vakantie liep iets slechter af met +3.5kg :roflol:

Maar heb wel veel vis op... :o

• #3.425
Hè wattes, niets aangekomen in de vakantie? Heb je nu geen spijt dat je net dat ene lekkere hapje hebt overgeslagen? ;)

• #3.428
Belachelijk om niet aan te komen in je vakantie. Je hebt gewoon niet goed je best gedaan en bent teveel trappen opgerend.

• #3.430
Week 5 Dag 2 TM

di Recovery dag -------- 60 min

Squat
1x12 BW ATG
1x8 68 kg ATG
2×5 85.5 kg flink below par

Dumbell OHP
1x10 15 kg
3×5 21.5 kg

Pull Ups
3x8 BW + 7.5 kg (+ 2.5 kg)

Back Extensions
5×8 BW + 5 kg (gestrekte armen)

Opm:
Blij dat het een recovery dag is, nog steeds spierpijn in hams en glutes.
Maar deze sets gingen allemaal wel redelijk goed.

Lekkere train weer! De vorige training heeft er goed ingehakt als je nu nog spierpijn hebt ha!

• #3.432
Als ik spierpijn heb is de 2e dag vaak erger dan de eerste (beetje traag herstel denk ik...).

Nee joh, tweede dag het ergst is een bekend fenomeen.

Lekker, die diepe squats! ^^

Nee joh, tweede dag het ergst is een bekend fenomeen.
Yup, afgelopen zaterdag na een tijd weer gesquat met 3x80. Ging gewoon prima, maar die spierpijn op maandag was echt niet normaal. Heb voor mijn gevoel als een soort walking dead door de stad gelopen. :rolleyes:

welcome back !

• #3.437
Mijn 'geheime' recept: 7 gram citrulline, 5 gram BCAA's (beide voor training) en 2x1,5 gram taurine (voor en na). Scheelt enorm! Ik gebruik het als ik weer moet opstarten, dan komen die potten die ik jong en onbezonnen heb gekocht ook nog eens op.

Als ik spierpijn heb is de 2e dag vaak erger dan de eerste (beetje traag herstel denk ik...).
Met benen heeft zover ik weet bijna iedereen dat..

Het beloofd ook altijd wat wanneer je gelijk de dag erna al flinke spierpijn hebt..dan kun je voor dag twee maar beter een traplift en rolator bestellen..
Mijn 'geheime' recept: 7 gram citrulline, 5 gram BCAA's (beide voor training) en 2x1,5 gram taurine (voor en na). Scheelt enorm! Ik gebruik het als ik weer moet opstarten, dan komen die potten die ik jong en onbezonnen heb gekocht ook nog eens op.
Die taurine is wat dat betreft geen hele slechte suggestie..

Terug
Naar boven