XXL Nutrition

Diverse trainingen

Een buikje op 14 procent? Dat kan toch niet man.

lekkere gewichtjes rene :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.463
Ik snap je niet. Je zegt een beetje buikje te hebben, maar toch 14 % bodyfat? Volgens mij kan dat helemaal niet hoor.

• #3.465
Ik snap je niet. Je zegt een beetje buikje te hebben, maar toch 14 % bodyfat? Volgens mij kan dat helemaal niet hoor.
Tuurlijk wel. 14% is niet droog hoor, en op armen en benen zit nauwelijks onderhuids vet, bijna alles is rond middel geconcentreerd.
En het is maar een schatting vlgs http://www.vetpercentagemeten.nl/ die moet ik alleen voor eigen vergelijking gebruiken, maar daar kan ik natuurlijk wel aan aflezen of het vet% op of afloopt.

• #3.466
Week 6 Dag 2 TM

Cardio: 930 kCal 2x 8.7 km fietsen, 4.6 km sprintjes in duin.

di Recovery dag -------- 60 min

Squat
1x14 BW ATG
1x8 68 kg ATG
2×5 85.5 kg ATG

Bench Press
1x15 15 kg DB
3×5 73 kg

Chin Ups
3x8 BW + 10 kg -> 2.5 kg erbij

Back Extensions
5×8 BW + 5 kg -> 0.5 kg erbij; schijf in gestrekte armen

Opm:
Benen waren nog een beetje moe van duintrain, maar verder ging het lekker.

Tuurlijk wel. 14% is niet droog hoor, en op armen en benen zit nauwelijks onderhuids vet, bijna alles is rond middel geconcentreerd.
En het is maar een schatting vlgs http://www.vetpercentagemeten.nl/ die moet ik alleen voor eigen vergelijking gebruiken, maar daar kan ik natuurlijk wel aan aflezen of het vet% op of afloopt.

Zeker weten is het meer dan 14% in dat geval, maar ter onderlinge vergelijking kun je er wel wat mee inderdaad.

Ik mis hier stiekem toch wel een beetje de bijzondere oefeningen die je altijd deed! Je doet nu een ander schema, dus is het meer dan logisch, maar vond het toch altijd wel leuk om deze voorbij te zien komen. Nette ATG squats in ieder geval! :thumbs:

En.. Bevalt de TM nog een beetje Rene?
Ik zie dat ik niet de enige ben waarbij het cardiooen de training wel eens kan beinvloeden ;)

Die Chins zijn nice trouwens!! Echt netjes met jouw BW. Ik ben eigenljk wel benieuwd hoe je er nu bij staat qua fysiek :D

Sprintjes in de duinen, je moet er maar zin in hebben.. :bow:

Ik wil wel eens 10-12% staan, maar ook weer niet dat het me kracht kost en sjacherijnig maakt. :D
Laat even weten als je die gevonden hebt..ik wil graag ook in de cut gezellig zijn en libido hebben:roflol:
Herkenbaar dit..

• #3.472
Zeker weten is het meer dan 14% in dat geval, maar ter onderlinge vergelijking kun je er wel wat mee inderdaad.
Het is ook voor mezelf ;)
Ik mis hier stiekem toch wel een beetje de bijzondere oefeningen die je altijd deed! Je doet nu een ander schema, dus is het meer dan logisch, maar vond het toch altijd wel leuk om deze voorbij te zien komen. Nette ATG squats in ieder geval! :thumbs:
Ik ook, toch een beetje saai die TM.
En.. Bevalt de TM nog een beetje Rene?
Ik zie dat ik niet de enige ben waarbij het cardiooen de training wel eens kan beinvloeden ;)

Die Chins zijn nice trouwens!! Echt netjes met jouw BW. Ik ben eigenljk wel benieuwd hoe je er nu bij staat qua fysiek :D
Saai dus....
Ik ga ook niet op mijn max 5RM dag cardio erbij doen :D
Thanks, sta er eigenlijk hetzelfde bij als de laatste 2 jaar, maar zal nog wel eens een fotootje schieten.
Sprintjes in de duinen, je moet er maar zin in hebben.. :bow:
Heerlijk.... :P
Laat even weten als je die gevonden hebt..ik wil graag ook in de cut gezellig zijn en libido hebben:roflol:
Herkenbaar dit..
Dit jaar dus geen cut, alleen cardio opgeschroefd, maar het was geen succes om af te vallen, het goede nieuws was dat er ook geen VVM kwijt raakte.

Herkenbaar dit..
met normaal cutten merk je toch geen libidoverschil, denk serieus dat dat eerder door je gekke starvinnen komt.

gaan je atg-squats lekker omhoog nu neet?

met normaal cutten merk je toch geen libidoverschil, denk serieus dat dat eerder door je gekke starvinnen komt.
Heb het ook over een cut zoals die in 2013...richting een procentje of 6-7.

Met normaal cutten is het bij mij ook altijd vrij snel gedaan met mijn libido..slaap > seks dan:roflol:

Starvin Marvin...

• #3.478
gaan je atg-squats lekker omhoog nu neet?
Is wel de bedoeling, hoewel er nog een groot verschil zit met de par(+) squats. En ik merk ook de volgende dag wel wat stijfheid rond heiligbeen, dus goed letten dat kontje niet 'tuckt'.
Heb het ook over een cut zoals die in 2013...richting een procentje of 6-7.

Met normaal cutten is het bij mij ook altijd vrij snel gedaan met mijn libido..slaap > seks dan:roflol:
Heel laag in vet gaan is een aanslag op je lichaam, geest, libido, alles :D
Slaap > seks...arme vriendin. :sad:
Saai :o

• #3.479
Week 6 Dag 3 TM

gewicht 75.5 over de laatste week

do Intensiteit dag --------60 min

Squats warmup, then work up to one single, new 5RM
1x15 BW ATG
1x8 78 kg
1x5 98 kg
1x5 115.5 kg -> 2.5 kg erop, nieuw PR!!

Dumbbell Overhead press, warm-up, then work up to one single, new 5RM
1x10 15 kg
1×3 21.5 kg
1×3 23.5 kg
1x6 25.5 kg -> nieuw VPR!!

Pauzed DL (1 sec op 1cm hoogte) 5 x 3 reps
1x5 88 kg
5x3 115.5 kg -> 2.5 kg erop

Opm:
Squat een PR waar ik niet blij mee kan zijn. Was niet parallel en ik durf met
zo'n gewicht ook niet tot het sticking point door te gaan zonder rek.
Ik houd het voor gezien met Texas. Ik heb echt het gevoel dat de deload/herstel
dag zo licht is dat je er geen gains maakt. Dan is een intensiteitsdag waar je
je 5RM max verhoogt. Maar daar doe je maar 1 set van, wat ook erg weinig is.
Dus effectief doe je alleen bij je hoog volumedag (5x5) een beetje trainingsarbeid
voor de hypertrofie.
En zoveel benen en weinig UB is ook een beetje saai, wel goed voor de benen natuurlijk :P

Je hebt het in ieder geval geprobeerd. Weet je ook wat je niet bevalt en wat wel!

Maar wel nice om die PR's te hebben.

Terug
Naar boven