Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil wel eens 10-12% staan, maar ook weer niet dat het me kracht kost en sjacherijnig maakt.

Thanks Joost.
Tuurlijk wel. 14% is niet droog hoor, en op armen en benen zit nauwelijks onderhuids vet, bijna alles is rond middel geconcentreerd.Ik snap je niet. Je zegt een beetje buikje te hebben, maar toch 14 % bodyfat? Volgens mij kan dat helemaal niet hoor.
Tuurlijk wel. 14% is niet droog hoor, en op armen en benen zit nauwelijks onderhuids vet, bijna alles is rond middel geconcentreerd.
En het is maar een schatting vlgs http://www.vetpercentagemeten.nl/ die moet ik alleen voor eigen vergelijking gebruiken, maar daar kan ik natuurlijk wel aan aflezen of het vet% op of afloopt.
Laat even weten als je die gevonden hebt..ik wil graag ook in de cut gezellig zijn en libido hebbenIk wil wel eens 10-12% staan, maar ook weer niet dat het me kracht kost en sjacherijnig maakt.![]()

Herkenbaar dit..Tuurlijk wel. 14% is niet droog hoor, en op armen en benen zit nauwelijks onderhuids vet, bijna alles is rond middel geconcentreerd.
En het is maar een schatting vlgs http://www.vetpercentagemeten.nl/ die moet ik alleen voor eigen vergelijking gebruiken, maar daar kan ik natuurlijk wel aan aflezen of het vet% op of afloopt.
Het is ook voor mezelfZeker weten is het meer dan 14% in dat geval, maar ter onderlinge vergelijking kun je er wel wat mee inderdaad.

Ik ook, toch een beetje saai die TM.Ik mis hier stiekem toch wel een beetje de bijzondere oefeningen die je altijd deed! Je doet nu een ander schema, dus is het meer dan logisch, maar vond het toch altijd wel leuk om deze voorbij te zien komen. Nette ATG squats in ieder geval!![]()
Saai dus....En.. Bevalt de TM nog een beetje Rene?
Ik zie dat ik niet de enige ben waarbij het cardiooen de training wel eens kan beinvloeden
Die Chins zijn nice trouwens!! Echt netjes met jouw BW. Ik ben eigenljk wel benieuwd hoe je er nu bij staat qua fysiek![]()

Heerlijk....Sprintjes in de duinen, je moet er maar zin in hebben..![]()

Dit jaar dus geen cut, alleen cardio opgeschroefd, maar het was geen succes om af te vallen, het goede nieuws was dat er ook geen VVM kwijt raakte.Laat even weten als je die gevonden hebt..ik wil graag ook in de cut gezellig zijn en libido hebben
Herkenbaar dit..
met normaal cutten merk je toch geen libidoverschil, denk serieus dat dat eerder door je gekke starvinnen komt.Laat even weten als je die gevonden hebt..ik wil graag ook in de cut gezellig zijn en libido hebben
Herkenbaar dit..
Heb het ook over een cut zoals die in 2013...richting een procentje of 6-7.met normaal cutten merk je toch geen libidoverschil, denk serieus dat dat eerder door je gekke starvinnen komt.

Slaap > seks...arme vriendin.Heb het ook over een cut zoals die in 2013...richting een procentje of 6-7.
Met normaal cutten is het bij mij ook altijd vrij snel gedaan met mijn libido..slaap > seks dan![]()

Goed lezen!

Is wel de bedoeling, hoewel er nog een groot verschil zit met de par(+) squats. En ik merk ook de volgende dag wel wat stijfheid rond heiligbeen, dus goed letten dat kontje niet 'tuckt'.
Heel laag in vet gaan is een aanslag op je lichaam, geest, libido, allesHeb het ook over een cut zoals die in 2013...richting een procentje of 6-7.
Met normaal cutten is het bij mij ook altijd vrij snel gedaan met mijn libido..slaap > seks dan![]()

Saai