- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles onder de 100 kg is ook een vrouw (laat ik eens origineel zijn ...
)Alles onder de 100 kg is ook een vrouw (laat ik eens origineel zijn ...)

Ik weet niet of het een excuus is, of dat ze echt denken dat je pas mannelijk bent als je enorm bent

Dat klopt wel. Thnx.Z press lijkt me vooral zwaar voor je onderrug zeg..
Goeie tren!
Ik wilde de Z press een keer proberen, maar hij lijkt me idd niet zo goed voor de lage rug, die dwing je toch in een bolling met belasting. Ik denk de volgende keer een Arnold press.Sterke pulls, chins en dips!Maar vanwaar in godsnaam die Z-press??
Met de Arnold toch ook niet? Als je maar geen rug leuning gebruikt. Dat wordt het cheaten.
Op zich niet, maar een lange bar is onhandig bij mij thuis (weinig ruimte boven hoofdhoogte)Gewoon lekker de klassieke ohp doen. Daar is toch niets mis mee?!![]()
Hey, weer een nieuw schema en ik zie weer mooi oefeningen voorbij komen! Lekker bezig! Ben benieuwd of dit schema beter bij je past![]()
Je weet het pas als je hem probeert.Whut, nog nooit van gehoord of gezien, die Z press..
Vind hem er niet echt fijn uitzien![]()
Ben benieuwd hoe jij hem zal vinden.Ik heb de Z press ook in mijn programma volgende fase, ben benieuwd.

in de dijen