XXL Nutrition

Diverse trainingen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
Thnx. Maar de FSQ is een beetje rare oefening. Die 73 kg is absoluut geen uitdaging voor de benen, die kunnen wel 110 kg hebben, maar wel voor de heupen en core (vervelende houding) en 2 pijnlijke plekjes op de schouder die dat niet gewend zijn.
Herkenbaar..gewoon langere TUT..dan wordt het voor je benen ook wel een uitdaging ;)

Thnx. Maar de FSQ is een beetje rare oefening. Die 73 kg is absoluut geen uitdaging voor de benen, die kunnen wel 110 kg hebben, maar wel voor de heupen en core (vervelende houding) en 2 pijnlijke plekjes op de schouder die dat niet gewend zijn.

Anders eens Zercher SQ proberen?

• #3.547
Stevige training zeg. :eek:. Zou je die FSQ's niet gewoon wat hoger in herhalingen pakken?

Op dit gewicht wel ja ;P

• #3.551
UB-LB Week 2 Dag 2 75 min.

Stukje cardio: 560 kCal
fietsen 22.7 km

di UB 1
Z press: -> ik vind hem toch wel leuk!
3x10 13 kg

DB overhead press
4x5 22.5 kg -> is toch prettiger dan EZ-bar
15x 13 kg db (70%) pomp

Pull Ups:
4x5 BW+10 kg

Chest Dips:
1x8 BW
4x5 BW+10 kg

Triceps kickback
15x 13 kg (70%) pomp set

Chin Ups:
4x6 BW+12.5 kg

db pomp set biceps
15x 13 kg (70%)

Push ups:
19+7+6+6+6+6 (50) BW+7 myo-rep stijl

Opm:
Deze week ging het iets soepeler dan de eerste week. Vlgd keer een beetje
gewicht erbij op chins en dips :)
Dumbbell OHP houdt toch lekkerder vast dan EZ-bar, het gewicht is wel omhoog sinds vorige week.

Dat had ik ook echt onderschat.. Core is zó belangrijk bij FSQ.

Trainingen blijven goed!

Daarom is FSQ ideaal om wat extra beenvolume te pakken. Als hoofdoefening is het meer een coreding.

• #3.554
Fsq blijft een lastige maar wel een goede oefening, maar voordat je die techniek 100% onder controle hebt..zit er nu nog soms mee te tobben

Goede training weer Neet! Goed te lezen ook dat je alles weer wat kunt verhogen:D

Training ziet er weer lekker uit!

• #3.559
Fsq blijft een lastige maar wel een goede oefening, maar voordat je die techniek 100% onder controle hebt..zit er nu nog soms mee te tobben
Bij mij zullen heupen en romp nog wel een tijdje de beperkende factor voor FSQ blijven....
Ik voel ze echt wel na een reeks squats en blockpulls hoor, kereltje! ;)
Bij mij zullen eerst de heupen en romp meer gewicht moeten aankunnen voor het voor de benen weer zwaarder kan.
Goede training weer Neet! Goed te lezen ook dat je alles weer wat kunt verhogen:D
Zonder verhoging sta je stil :)
Training ziet er weer lekker uit!
Ja toch?

• #3.560
UB-LB Week 2 Dag 3 90 min

do Legs+Abs 2
Squats (zwaar):
1x15 BW
1x8 78 kg
4x5 105.5 kg -> prima!

Goblet Squats ATG:
15x 31.5 kg als pomp set

DeadLift:
1x8 78 kg
3x5x 108 kg -> minder reps, maar zwaarder (no straps)

Sq met rug tegen de muur:
6 x 10 sec statisch met 13 kg db in iedere hand

AB-wheel rolls (op tenen)
4x10 -> pfff, de abs worden wel gestrechted :(

Seated One leg Calf Raises (soleus) 35 kg op knie
3x (40R + 40L) = 240x

Opm:
DL was niet zo zwaar, morgen mischien nog energie om te gaan hardlopen :)

Terug
Naar boven