- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neanderthalers horen niet thuis in de keuken. Mannen die van goed eten houden wel![]()

Zolang ik de meest pijnlijke oefeningen oversla, gaat de rest gelukkig redelijk
Is dat zo gek? Veel mensen vinden de (geproneerde) pull ups zwaarder toch?
. Stronk biceps.Is dat zo gek? Veel mensen vinden de (geproneerde) pull ups zwaarder toch?
Op zich wel. Maar raises met gestrekte armen gaan het voorlopig niet worden. En ook in huis met optillen van zware pan of iets op een hoge plank zetten is nog goed pijnlijk... dat schiet nog niet zo op.![]()
maar da's lastig met hoge planken. Gooien met je goede arm misschien? 

)Ik moet voorzichtig zijn met de linker arm, maar daarnaast is het releaxter als ik helemaal op de DL kan focussen ipv stang die uit vingers kan wegglijden.Dat ziet er weer goed uit Rene!. Die deadlifts gaan (helaas) ook lekker. Ik vraag mij alleen af waarom je straps gebruikt. Lijkt mij toch niet noodzakelijk?!
![]()
Ik moet voorzichtig zijn met de linker arm, maar daarnaast is het releaxter als ik helemaal op de DL kan focussen ipv stang die uit vingers kan wegglijden.
En wisselgrip vind ik niet lekker, hoewel je daar wel meer kracht mee hebt dan met dubbel bovenhands.
?...is het releaxter als ik helemaal op de DL kan focussen ipv stang die uit vingers kan wegglijden.
En wisselgrip vind ik niet lekker, hoewel je daar wel meer kracht mee hebt dan met dubbel bovenhands.
Mmmh, vreemd...We gaan er voor het gemak vanuit dat ze in ieder geval parallel zijn..Seriueze vraag...
Als je geen idee hebt hoe die squat (en deadlift) wordt uitgevoerd, hoe kan je hier dan zo op reageren?
We gaan er voor het gemak vanuit dat ze in ieder geval parallel zijn..

Anders kan je net zo goed met minder gewicht wel parallel squatten.We gaan er voor het gemak vanuit dat ze in ieder geval parallel zijn..
Beetje competitie links en rechts houdt het spannend...lekker neet, ik was van plan je squats in te halen, maar gaat nog even duren ben ik bang ivm vakanties![]()