- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon zeiknat doorknallenJe hebt je training in ieder geval wel gewoon volbracht. Niet zeiken en knallen. That's the spirit![]()

Precies, en daarna een bidon met shake en een paar met water naar binnen knallen

Had je een nat broekske, ja?!M'n ondergoed was letterlijk doorweekt. Van mij mag het nu een keertje helder, droog weer worden![]()

Ik doe zo'n old-skool zweetband over m'n voorhoofd, dat helpt redelijk...Het is echt goor weer ja. Halverwege de set squatten druppel aan je neus en zo... kriebelt!
Je had hem kunnen uitwringen, but that would have been nasty

Flinke fietstocht! Hopelijk wel droog gehouden? Hoe gaat het verder met de blessure zelf?
Nee, op een gewone stads fietsBeste rit gemaakt op de fiets lees ik. Doe je dit trouwens op een wielren fiets?
De andere (is ook geen race maar meer een tourfiets) moet een nieuwe ketting + pion.Nee, op een gewone stads fietsDe andere (is ook geen race maar meer een tourfiets) moet een nieuwe ketting + pion.
Ben ik ook wel benieuwd naar..Hoe gaat het fysiek gewijs? Merk je nog wat vooruitgang hier en daar?
Da's ook weer waarAch, op die manier worden er alleen maar extra calorietjes verbrand!![]()
. Runkeeper houdt geen rekening met stadsfiets of racefiets though....Hoe gaat het fysiek gewijs? Merk je nog wat vooruitgang hier en daar?
Helemaal geen ruk. Ik denk dat ik al 2 jaar dezelfde stats heb. Wordt wel langzaam een beetje sterker nog.