Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Noem je dat bulken? Dat is 1 plakje rookworst per dag extra.
Ja, maar full r*tard bulken gaat niet meer op onze leeftijd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem je dat bulken? Dat is 1 plakje rookworst per dag extra.
Goede vet:spier ratio daarnaJa, maar full r*tard bulken gaat niet meer op onze leeftijd.

zetmeel en vet worden nooit in spiermassa omgezet. Dus dat is niet de reden dat je moet bulken.Je vermogen om spiermassa te maken neemt niet toe als je ouder wordt, dacht ik zoEn het surplus moet toch ergens heen. Daarom voorzichtiger bulken, is althans mijn redenering.
Yes, the pump is real. Zelfs met deze baby gewichtjes....Flinke rows zeg! Rear delts met een pauze erin zijn ook echt heerlijk, dan voel je je schouders echt helemaal volpompen!

Ik voelde het

Bedankt ouwe.

zetmeel en vet worden nooit in spiermassa omgezet. Dus dat is niet de reden dat je moet bulken.
Natuurlijk worden zetmeel en vet wel in spiermassa omgezet.

Dat is wel heel veel dichterlijke vrijheid. Een calorie surplus (anabole/post-prandiale staat) is een noodzakelijke voorwaarde om spiermassa aan te zetten. Met misschien (?) die uitzondering voor heel beginners. Maar alleen met energie kom je er natuurlijk niet.Je blijft hangen op het simpelste niveau. Om spiermassa te maken zijn bouwstenen nodig (eiwitten) maar ook energie (koolhydraten of vet). De laatste worden weliswaar niet fysiek vastgelegd in de spieren, maar zijn wel nodig. En je moet ze eten, want we weten allemaal dat je lichaam niet zijn reserves pakt om spieren te maken, al train je nog zo hard (beginners uitgezonderd schijnt). Inname van koolhydraten of vet stimuleert de eiwitsynthese, oftewel met een beetje dichterlijke vrijheid worden ze omgezet in spiermassa. Daarom vorm je geen spieren tijdens de cut, al eet je nog zoveel eiwitten: de eiwitsynthese is teruggeschroefd.
Mijn suggestie voor Neet (na twee jaar stagnatie) is om de eiwitsynthese wat op te schroeven door kcal inname te verhogen, maar wel beheerst om de vetaanzet te minimaliseren.
Mee eens dat bij iedereen, ongeacht zijn natuurlijke test level, een spuit test de eiwitsynthese (weer) opjaagt. Maar dat wil ik dus niet.Ik begrijp je wel alleen je moet het wel anders formuleren. Vet is vet en zullen nooit spieren worden.
Eiwitten zorgen voor meer spieren, mits het plaatje compleet is voor spiergroei.
En dat is het probleem bij Neet. Zijn test is te laag. Al consumeer je nog zoveel eiwitten, bij een (te) lage test
zal je geen resultaat zien. Wellicht meer vet %. Meer vet geldt ook voor n Kcal surplus.
@neet "up your testlevels"![]()
! Persoonlijk vind ik het fijner om de oefeningen op hogere herhalingen aan het einde te doen in ieder geval.Mee eens dat bij iedereen, ongeacht zijn natuurlijke test level, een spuit test de eiwitsynthese (weer) opjaagt. Maar dat wil ik dus niet.
Dus kan je idd zeggen dat bij iedereen die niet spuit, zijn test te laag is voor optimale eiwitsynthese.
Maar voor naturals is er een belangrijker probleem: hoe meer je richting je natuurlijke max FFBM komt, hoe korter het effect van een trainingsprikkel duurt (anabolic window) en hoe sterker de trainingsprikkel moet worden om uberhaupt nog een trainingseffect van je oefeningen te hebben (anabolic treshhold).
Daar vind ik het wel welletjes worden. Zo fanatiek ben ik ook weer niet bezig.
Ja, probeer die overhead squats maar eens.Die overhead squats lijken mij een aangename prikkel voor het zware werk gaat beginnen! Dat maar eens proberen.
Squats gaan ook lekker zeg! Wel vind ik het wat vreemd dat je eerst voor high-reps gaat om vervolgens aan het eind van de training nog 5 setjes van 5 er tegen aan te gooien! Persoonlijk vind ik het fijner om de oefeningen op hogere herhalingen aan het einde te doen in ieder geval.
Door je voeding en training af te stemmen ga je ook je test verhogen maar of je daar meer spierontwikkeling mee gaat krijgen is maar de vraag.
Train op onderhoud en conditie en probeer je % onder de 15 te houden. Geen kracht en massa meer maar wel fit en gezond.