XXL Nutrition

Diverse trainingen

Heel fatsoenlijke training inderdaad. Waarom trek je handschoenen aan voor goblet squats? ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.703
Tijd voor wat test dus ;)

Oeii... Die deads gaan wel hard de goede kant op zo.. :P
Helemaal geen ruk. Ik denk dat ik al 2 jaar dezelfde stats heb. Wordt wel langzaam een beetje sterker nog.

Precies de reden om gewoon lekker op krachtgains te focussen! Fysiek volgt vanzelf.

• #3.708
Ook niet als het bv via de dokter kan?
Ook niet. Het is namelijk geen ziekte als na een aantal jaar verbetering van de fysiek er een plateau komt. Mijn voornaamste doel 6 jaar geleden was dat mijn fitness en figuur een beetje verbeterden. En de stand die ik nu bereikt heb ben ik best trots op, maar ik hoef niet perse altijd meer en meer massa.

• #3.709
Oeii... Die deads gaan wel hard de goede kant op zo.. :P

Precies de reden om gewoon lekker op krachtgains te focussen! Fysiek volgt vanzelf.
Ja, de uitdaging is nu meer op de krachtgains, en de lol van af en toe een PR te komen liggen.
De verbeteringen liggen nu denk ik veelal op neuromusculaire aanpassingen (recruitment, rate coding...), techniek en houding en iets minder op hypertrofie.

Ook niet. Het is namelijk geen ziekte als na een aantal jaar verbetering van de fysiek er een plateau komt. Mijn voornaamste doel 6 jaar geleden was dat mijn fitness en figuur een beetje verbeterden. En de stand die ik nu bereikt heb ben ik best trots op, maar ik hoef niet perse altijd meer en meer massa.

Rene, ondanks dat je niet op mijn uitnodiging tot het samen drinken van een kop koffie bent ingegaan en mij door het vervolg hiervan een oetlul vindt ben ik het hiermee volledig met je eens :thumb:

Ja, de uitdaging is nu meer op de krachtgains, en de lol van af en toe een PR te komen liggen.
De verbeteringen liggen nu denk ik veelal op neuromusculaire aanpassingen (recruitment, rate coding...), techniek en houding en iets minder op hypertrofie.

Mooi zo. Tevreden zijn met wat je hebt, maar ook met wat je niet hebt. :thumbs:

Oeeh, je kruipt al dicht bij je PR, ik ruik hem al bijna! :rolleyes:

Oeh deadlift PR inderdaad in zicht! You can do it!

Ik denk dat er nog best veel te gainen valt hoor Neet. Alleen moet je dan terug naar bulk-cut-cycles.

• #3.715
  • #3.716
UB-LB Week 5 Dag 4 80 min.

di UB 2
Pendlay Overgebogen Roeien (BOR):
1x8 58 kg opwarm
5x6 78 kg

Bench Press:
1x15 15 kg db opwarm
5x7 73 kg -> weer rep erbij
13x 63 kg (68%) pomp set -> pff!

Standing (bent over) Rear Delt raises -> vervangen door nieuwe variant
4x10 4.5 kg met 1 volle seconde pauze in boven positie -> damn :fire: :fire:

DB Upright row
4x10 13 kg DB

Front raises met schijf:
15+7+7+7+7+7 (50x) 10kg myo-rep stijl

Face pulls (ringen, BW 45o)
4 x 10x

Extra:
3x80s planks met 10 kg plaat op onderrug

Opm: Die verzwaarde planks zijn heftagh :eek: die laatste 20 sec ging de stopwatch steeds langzamer, ik zweer het :)

Beach boy abs incoming!! Die planks zijn heftig op deze manier :D

• #3.720
Terug
Naar boven