- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The natty struggle = realHelemaal geen ruk. Ik denk dat ik al 2 jaar dezelfde stats heb. Wordt wel langzaam een beetje sterker nog.

Een paar weken terug slipte hij uit mijn zweterige handjes en knalde haast door de vloerHeel fatsoenlijke training inderdaad. Waarom trek je handschoenen aan voor goblet squats?![]()

It's a struggle brotherThe natty struggle = real
Deadlifts gaan inderdaad goed! Hopelijk blijven de krachtgains nog wel even aanwezig!

Objectief gezien wel. Maar ik ga dat pad niet op.
Helemaal geen ruk. Ik denk dat ik al 2 jaar dezelfde stats heb. Wordt wel langzaam een beetje sterker nog.
Ook niet. Het is namelijk geen ziekte als na een aantal jaar verbetering van de fysiek er een plateau komt. Mijn voornaamste doel 6 jaar geleden was dat mijn fitness en figuur een beetje verbeterden. En de stand die ik nu bereikt heb ben ik best trots op, maar ik hoef niet perse altijd meer en meer massa.
Ja, de uitdaging is nu meer op de krachtgains, en de lol van af en toe een PR te komen liggen.Oeii... Die deads gaan wel hard de goede kant op zo..
Precies de reden om gewoon lekker op krachtgains te focussen! Fysiek volgt vanzelf.
Ook niet. Het is namelijk geen ziekte als na een aantal jaar verbetering van de fysiek er een plateau komt. Mijn voornaamste doel 6 jaar geleden was dat mijn fitness en figuur een beetje verbeterden. En de stand die ik nu bereikt heb ben ik best trots op, maar ik hoef niet perse altijd meer en meer massa.
Ja, de uitdaging is nu meer op de krachtgains, en de lol van af en toe een PR te komen liggen.
De verbeteringen liggen nu denk ik veelal op neuromusculaire aanpassingen (recruitment, rate coding...), techniek en houding en iets minder op hypertrofie.
Mogelijk. Ik ben alleen bang dat ik 10 mnd moet cutten om 2 mnd bulk goed te maken, want gewicht zit er zo aan.Ik denk dat er nog best veel te gainen valt hoor Neet. Alleen moet je dan terug naar bulk-cut-cycles.

die laatste 20 sec ging de stopwatch steeds langzamer, ik zweer het 
POR?

Mogelijk. Ik ben alleen bang dat ik 10 mnd moet cutten om 2 mnd bulk goed te maken, want gewicht zit er zo aan.
Bentley Overgebogen Roeien wordt het ook niet

Noem je dat bulken? Dat is 1 plakje rookworst per dag extra.
Ja man, die zijn zwaar zo ...Beach boy abs incoming!! Die planks zijn heftig op deze manier![]()