Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het einde is niet te vermijdenGewoon blijven gaan Neet. Wat komen moet, dat komt.

Zekers, het trainen is leuk, en daar voel ik me goed bij. En af en toe een PR maakt het aantrekkelijkerZolang je ondertussen er plezier in hebt is het goed toch![]()

Ja deze dag is niet zo goed opgebouwd. OH squats en F squats doen een beetje hetzelfde, en die core is ook al door bicycles goed aangepakt (abs en obliques althans). Misschien kan ik die FSQ er beter uitgooien, hij voelt ook niet lekker op de schoudertjes, en dan de gewone squats nog een beetje verhogen in reps: echte pumpIk kan mij goed voorstellen dat je er tegen opkijkt om nog 'even' 5x5 te doen aan het einde van je training!
Dus ik begrijp dat je core eerder vermoeid raakt dan dat je quads het opgeven? In dat geval begrijp ik niet waarom je voor die FSQ's eerst isolatie werk doet voor je core/abs, hehe![]()

Toch een beetje butt wink onder aan de beweging denk ik....Vandaag kreupel..? Wel weer een mooie training gedraaid. Enig idee wat de pijntjes in de rug veroorzaakt?
Voelde al weer goed vandaag. Wel een paar stramme poten en lats, trouwensCongrats on the PR.
Back pumps in je rug? Of zat er gewoon iets mis?

Cardio was zo'n 7 uur ervoor, dus ik was alweer een beetje bijgekomenIk vind cardio na low rep legday wel meevallen eigenlijk..echt high rep..high volume
Was de cardio eigenlijk vooraf of achteraf?

Zelfs op jouw leeftijd?Cardio was zo'n 7 uur ervoor, dus ik was alweer een beetje bijgekomen![]()