XXL Nutrition

Diverse trainingen

Vooral doen waar je je goed bij voelt. Als je geen wedstrijd aspiraties hebt is het al mooi om te behouden wat je nu al hebt bereikt en dat is niet mis! Zeker op kracht ga je nog wel het één en ander kunnen pakken.

Gewicht_en_VVM_per_kwartaal_5.png
Ik heb mijn gewicht en VVM van afgelopen tijd weer bijgewerkt.
Wat opvalt is dat het nu al een jaar heel constant is, ik houdt mijn gewicht hetzelfde na de vrij slecht verlopen cut van voorjaar 2015 en het herstel tot 66 kg VVM. Daarna, ondanks alle getrain komt er geen VVM mee bij. Ik vermoed dat dat pas weer gebeurt als ik ga bulken tot boven het nivo van einde 2014. Misschien ga ik dat nog een keer proberen na de zomer. Misschien niet....

Of - het meest waarschijnlijke - je hebt je genetische limiet bereikt...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.788
UB-LB Week 7 Dag 2 75 min.

ma UB 1
Z press:
3x10 15 kg

DB overhead press
5-5-5-5x 23.5 kg
15x 13 kg db (70%) pomp

Pull Ups:
4x7 BW+10 kg

Chest Dips:
1x8 BW
6-6-6-6x BW+15 kg -> 2 reps erop gedaan! de laatste rep wel grinder.

dubbelhandige triceps extension (staand)
15x 17 kg (pompset)

Chin Ups:
7-7-7-7 BW+15 kg-> 2 reps er bij

db pomp set biceps
13x 13 kg (70%) -> repje erbij

Push ups:
20+8+7+7+7+7 (55) BW+10 kg myo-rep stijl

Opm. die OHP zit al lang op dit plafond :(

Bedoel je de DB OH press?

• #3.790
Gewicht iets verhogen en 3-tjes proberen misschien? Anders weer terug opbouwen met een lager gewicht.

• #3.792
Prima training zeg! Vooral de dips en pull/chin-ups zij toch wel jaloersmakend, hehe..
Die ohp even deloaden inderdaad. Terug naar 20 kg en niet tot failure gaan.:)

OK, klopt ja. Die lamlul was alleen negatief bezig hier.

Nee, dat zie je verkeerd.

Op mijn kritische vragen geeft meneer geen antwoord.

Op mijn verzoek in mijn gezicht te zeggen wat meneer van mij vindt daar is meneer te laf voor. We wonen notabene in hetzelfde dorp, maar het ontbreekt Reneetje blijkbaar aan iedere vorm van lef...

...erg jammer!

Inmiddels heb ik je een PB gestuurd ome Neet, eens zien of je ook zo'n grote mond irl hebt ;)

Eleiko: Nee, dat zie je verkeerd.

Op mijn kritische vragen geeft meneer geen antwoord.

Op mijn verzoek in mijn gezicht te zeggen wat meneer van mij vindt daar is meneer te laf voor. We wonen notabene in hetzelfde dorp, maar het ontbreekt Reneetje blijkbaar aan iedere vorm van lef...

...erg jammer!

Inmiddels heb ik je een PB gestuurd ome Neet, eens zien of je ook zo'n grote mond irl hebt ;)"

Gezellig:popcorn: :coffeepc:

:popcorn:
Rellen bij Neet, dat zie je ook niet vaak! Nice :D

Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat je in het log van iemand te zoeken hebt die jouw posts niet eens wil en kan zien.

Oh dear, gezellig hier :o.

Terug
Naar boven