- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn gewicht en VVM van afgelopen tijd weer bijgewerkt.
Wat opvalt is dat het nu al een jaar heel constant is, ik houdt mijn gewicht hetzelfde na de vrij slecht verlopen cut van voorjaar 2015 en het herstel tot 66 kg VVM. Daarna, ondanks alle getrain komt er geen VVM mee bij. Ik vermoed dat dat pas weer gebeurt als ik ga bulken tot boven het nivo van einde 2014. Misschien ga ik dat nog een keer proberen na de zomer. Misschien niet....
Pas op wat je zegt hier hè..Of - het meest waarschijnlijke - je hebt je genetische limiet bereikt...

ik kom ook heel voorzichtig en al bibberend een klein stukje onder de tafel vandaan...Waar moet ik op passen?
Eleiko poste weer in je thread, maar je hebt 'm op "ignore" staan.

OK, klopt ja. Die lamlul was alleen negatief bezig hier.Eleiko poste weer in je thread, maar je hebt 'm op "ignore" staan.![]()

Ja klopt, ik blijf 23.5 kg aan iedere kant een behoorlijk gewicht vinden, en aantal reps neemt ook niet erg toe...
Ja, misschien zou dit een goed punt voor deloaden zijn. Dat doe ik eigenlijk nooit. En dan in reps weer opbouwen.Gewicht iets verhogen en 3-tjes proberen misschien? Anders weer terug opbouwen met een lager gewicht.
OK, klopt ja. Die lamlul was alleen negatief bezig hier.

Eleiko: Nee, dat zie je verkeerd.
Op mijn kritische vragen geeft meneer geen antwoord.
Op mijn verzoek in mijn gezicht te zeggen wat meneer van mij vindt daar is meneer te laf voor. We wonen notabene in hetzelfde dorp, maar het ontbreekt Reneetje blijkbaar aan iedere vorm van lef...
...erg jammer!
Inmiddels heb ik je een PB gestuurd ome Neet, eens zien of je ook zo'n grote mond irl hebt"

!Ik ook nietIk begrijp eigenlijk helemaal niet wat je in het log van iemand te zoeken hebt die jouw posts niet eens wil en kan zien.