Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezondheid!

Ik heb dat een tijd 2x per week gedaan, zonder al te veel progressie. Maar komt wel weer goed over een paar weken

Ik ga niet zitten bashen op CF hoor, ieder zijn ding. Maar het is een soort cardio met BW en/of gewichten, ik probeer die 2 dingen wel los van elkaar te houden![]()
Calisthenics. Week 2 dag 1
do: benen + schouders 85 min
Deep squat jumps:
20-20-18x
1 legged stiff deadlift 2x15kg:
12-10-9x L+R (totaal 62x)

Shit, betrapt...

Ik heb laatst een docu erover zitten kijken en moet zeggen dat ik ze sommige dingen niet na doe hoor..Je lijkt wel een acrobaat inderdaad, huehue!Het volgende schema crossfitten?!
![]()

Ik heb laatst een docu erover zitten kijken en moet zeggen dat ik ze sommige dingen niet na doe hoor..
Die mensen weten behoorlijk goed wat doodgaan is..![]()
Ik ken wel mensen die crossfit doen, maar dit valt best mee. Zeker op de oly lifts doen ze heel veel op techniek en ook heel veel squats, deads en presses. Denk wel dat het heel erg per locatie kan verschillen. Ik wil zelf een 10 rittenkaart gaan nemen bij een locatie (box?) puur om de olympische lifts goed aan te leren.Acrobaten of crossfitters? In crossfit gaat het inderdaad louter om doodgaan.
Ik heb laatst een docu erover zitten kijken en moet zeggen dat ik ze sommige dingen niet na doe hoor..
Die mensen weten behoorlijk goed wat doodgaan is..![]()

Buff zijn ze geworden van het harden trennen en jezelf testen.. #maarikbemoeimenietDie heb ik ook gezien, ze zijn er ook aardig buff mee geworden
En hoop mooie chicks![]()
Waarom zou je niet buff kunnen worden als je 25 jerks of snatches achter elkaar doet? (excuses, maar zo noemt men dat)

Wel tussen de regels lezen he? Marvin zegt tren en testDat kan prima zoals @Skatermarvin al aangeeft hierboven, hehe![]()

tren = trainenWel tussen de regels lezen he? Marvin zegt tren en test![]()