- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
van me arme spiertjes...? sadist

---------- Toegevoegd 6 January 2015 om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst 5 January 2015 om 22:45 ----------
Front Squats zuigen idd big time. Ik kan ze nog steeds alleen met p*ssy weight, wel heel goed voor de core.
Als je last hebt van je polsen kan je ook Bodybuilding style doen met de armen gekruist voor de borst. Nog een alternatief is om straps aan de stang vast te maken en de losse uiteinden van de straps dan vast te houden. Elliott Hulse heeft wel een paar goede filmpjes over FSQ.
Succes met je nieuwe schema!
Ik denk dat ik het zelfde euvel heb als de jongen in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=cPZFg9nriB0
anterior pelvic tilt/korte heupflexoren waardoor boven lichaam naar voren kantelt bij diepgaan. Daarom rolt enerzijds de stang enaar voren waardoor je polsen teveel druk krijgen, en anderszijds drukt je keel en sleutelbenen tegen de stang.
Hakken op schijfjes en gekruiste armen zijn wel een fix, maar de werkelijke oplossing ligt in mijn heupen. Daar moet ik aan werken.
Heb trouwens enorme spierpijn in billen, hams en onderrug, ik beschouw dat maar als goed teken

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------
di borst+triceps
Barbell Bench Press (push) 4x8 68kg
Dumbbell Flyes (pull) 4x8 22kg
Triceps extensions (pull) 4x8 22kg
Push ups (push) 4x8 BW+25kg
Dip (push) 4x8 BW+5kg => FaalerdeBaal

Opm: Pushups met 25kg rugzakje was zwaar, maar ging net. Bij de dips was het vaatje helemaal leeg, BW+5kg moest ik na 8+6x opgeven, daarna nog 2x8 BW (zeer grinding...)

Ik voel ook wel kramp onder de voet (plantaris??) Iemand nog tips voor een goede soleus training in een thuis situatie? Een zware barbell op de knie nemen is niet te doen, allereerst instabiel (gevaarlijk) en hij snijdt ook in de knieschijf/pees, niet goed!