XXL Nutrition

Diverse trainingen

en of verhuizen een work out an sich is..pff goed bezig geweest Neet hahahaha

Mooie training.. en verhuizen is ook zware training met al dat gesleep. Dus een zwaar weekend achter de rug zo te zien.

goed bezig geweest met de verhuis.

Waarom doe je de calve raises niet staand, op een plateautje, met zware dumbbells/kettlebells in je hand of front racked?

• Topic Starter Topic Starter
lekkere training rene, verhuizen is soms ook een training opzich soms zijn dingen minder zwaar maar door de vorm is het moeilijker tillen enzo.

Calves single leg gaan proberen? verder weinig tips ben niet zo een calve man.

Zeker, doos vol boeken of CD's is best zwaar en ook gedoe met zware bank of kast die om een hoek moet...
Kuiten doe ik al single leg (met R + L BW+25kg bedoel ik alleen rechts of alleen links staan en lichaamsgewicht + 25kg in een rugzakje), het probleem is echt de zittende calf raise. Toch bedankt voor meedenken ;)

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

en of verhuizen een work out an sich is..pff goed bezig geweest Neet hahahaha

Mooie training.. en verhuizen is ook zware training met al dat gesleep. Dus een zwaar weekend achter de rug zo te zien.

goed bezig geweest met de verhuis.

Waarom doe je de calve raises niet staand, op een plateautje, met zware dumbbells/kettlebells in je hand of front racked?

Yes... erkenning ;)

Het probleem is zoals gezegd de zittende calf raise, dat is de enige manier om de soleus spier aan te pakken.

Ik legde zelf met seated barbel calfraises altijd een paar matjes op mijn benen..werkte toendertijd prima. Gelukkig heeft mijn gym nu een seated calfraise gekocht.

Maar als je kuiten al zo sterk zijn..zijn ze dan ook al goed qua shape?

Anders miss gewoon veel reps maken als ze dus idd al sterk zijn..wat droger worden maybe zodat de vorm er beter uit komt??

Ik legde zelf met seated barbel calfraises altijd een paar matjes op mijn benen..werkte toendertijd prima. Gelukkig heeft mijn gym nu een seated calfraise gekocht.

Maar als je kuiten al zo sterk zijn..zijn ze dan ook al goed qua shape?

Het zijn geen stokjes, maar het kan altijd beter toch?
Mijn idee was, ik liep altijd 2x in de week hard, dat doe ik niet meer, en wil toch weer een oefening voor de kuiten.

Anders miss gewoon veel reps maken als ze dus idd al sterk zijn..wat droger worden maybe zodat de vorm er beter uit komt??

Ja, die vele reps was achteraf toch wel een prikkel voor de soleus. Ik voelde spierpijn op de trap, en nu zelfs terwijl ik stil zit en met mijn tenen wiebel. Dus de 40 x 25 kg houden we er gewoon in ;)
En ik zal in de gaten houden of het ook goed is voor de vorm van de kuiten.

oeh spierpijn in je kuiten is echt naar hahaha
succes ermee

Vooral als je net veel trappen moet lopen. :D

Spierpijn in de kuiten is geen pretje nee. Toen ik voor het eerst ging trappenrennen een aantal weken terug kon ik de eerste dagen erna niet eens plat op mijn voet staan van de spierpijn in de kuiten.

Mooie training weer gister trouwens!

hihi succes met de spierpijn
(toen ik de eerste keer met wovano mee ging traplopen ook wel gevoeld ;))

Lekker de kuiten rekken op de traptrede :)
Gaat het vanzelf weer weg

Ja beetje voorzichtig rekken vandaag.... voel ze nog meer zelfs vandaag :(
Jammer dat 'onze' snowworld niet van die trappen heeft, klinkt als een goede workout!

wat is dat traplopen wat ik iedere keer hoor?

wat is dat traplopen wat ik iedere keer hoor?
ixz9dx.jpg

Zo, dat is idd een heftige trap zeg... snap die spierpijn nu ook wel.

Dat is een flinke trap;)

Hebben ze niet gewoon een lift daar?

Terug
Naar boven