XXL Nutrition

Diverse trainingen

die zit aan de binnenkant, bij de sneeuw ;)
een skilift

• Topic Starter Topic Starter
Week 2 KelY3T dag 1, volume train.
78.9 kg, 15%

di benen

stijve kuiten rekken, psoas stretch en heupen openen
Barbell Front Squat (push) 2x14 48kg Faal!, low BoxSQ 2x14 48kg
Barbell Back Squat (push) 4x14 73kg
Deadlift (push/pull) 3x14 83kg
Dumbbell Stiff legged Deadlift (push/pull) ; 4x14 15kg
Hip thrusts (push) 4x14 28kg

Opm: FSQ gedaan op schoenen en zelfs met de hakken op schijfjes, dat ging iets beter. Maar nog altijd pijnlijk voor de achterover gebogen vingers en polsen. Toen met gekruiste armen => Faal.
Toen maar low bar box squats gaan oefenen. Dan is 48 kg een gewichtje van niks.
DL met 14 reps zijn dodelijk, helemaal buiten adem!! En die hip thrusts zijn ook niet mis, maar dan gelocaliseerd op een klein plekje (de billen). Voel me redelijk uitgeput nu.

Lekker train weer (ouwe:D)

ai wristmobility needed ;)

wel lekkere oefeningen, had zo mijn train kunnen zijn wua oefeningen ;)

prima train, fsq is gewoon echt niet fijn kwa grip, crossgrip of die andere beide vind ik niet super.

Thnx

ai wristmobility needed ;)

wel lekkere oefeningen, had zo mijn train kunnen zijn wua oefeningen ;)
Held! Ik moest ff een uurtje op de bank hierna, jij komt ook nog thuis in een 3 kinder chaos...

prima train, fsq is gewoon echt niet fijn kwa grip, crossgrip of die andere beide vind ik niet super.

High five!

Ja deadlifts daar hijg ik ook als een paard van
Bor ook soms......zijn ook zware oefeningen

En die psoas stretch hoe doe je doe nu.?

Flinke reps daar op die compounds, ik zou als een hijgend hert op de grond liggen denk ik :o

Ja deadlifts daar hijg ik ook als een paard van
Bor ook soms......zijn ook zware oefeningen

En die psoas stretch hoe doe je doe nu.?

Ik leg de wreef van mijn voet op rand van bed, knie recht daaronder staat op een matje of kussentje, het andere been flink stuk daar voor en duw dan je heupen naar voren zodat het flink stretcht van binnen, 30 sec vast houden. Maar er zijn vele varianten hoor. Zal kijken of ik een plaatje kan vinden.

Flinke reps daar op die compounds, ik zou als een hijgend hert op de grond liggen denk ik :o

Had ik al gezegd dat ik na iedere set van de DL een minuut als een hijgend hert op de grond lag, blik naar boven. :D
Probeerde alleen een beetje de spieren los te schudden in deze houding.

Laatst bewerkt:
Psoas stretch

Heupen flink naar voren duwen, die dame voelt nog niet genoeg pijn om effectief te zijn ;)

psoas-stretch.jpg

stretch.jpg

strech2.jpg

heerlijke stretch

Ik doe die stretch ook vaak

Pas als je hamstring en quad scheurt rek je lekker door :(
Fijn hoor

Whaha..de FSQ strugles klinken behoorlijk gelijk aan de mijne weer!:rolleyes: Deadliften op reps is sowieso killing Neet! Mooi aantal reps gepakt:D

Terug
Naar boven